Összes oldalmegjelenítés

2015. január 9., péntek

Tű-iszony!!!

Kézimunka blognak szántam már az elején is ezt az oldalt, és ettől nem is igazán tértem el. Persze néha-néha egy kis fürdőszoba-felújítás, vagy egy pár nyaralós fotó felkerült, de ennél messzebb nem mentem...

Most olyan boldog vagyok egy számomra nagyon fontos dolog miatt, hogy kivételt teszek,és leírom ide.
Több éve kiderült már hogy van egy autoimmun eredetű betegségem. Erre 4,5 éve gyógyszert kapok, injekció formában. Ilyen kis kütyüvel szurkálom a hasam, mint a cukrosok.
Persze már ezer éve igérgetik, hogy lesz tabletta. Persze.... addig álljak fél lábon...Gondoltam!

3 havonta járok receptet iratni, most a héten volt esedékes. Megkérdezte az asszisztensnő, hogy : " Anikó, mennyire van elege a szúrkálásból?"  "-Kurvára!" ( bocsánat, de ha ott élőben így hangzott el, így itt sem akartam "kisípolni" ....)
"Csak azért kérdem, mert az OEP befogadta a tablettát, fel tudjuk mostmár írni, lehet át tudna állni rá....!"

Ez olyan hihetetlen.... Tabletta??? Beveszem, 2 korty víz és kész???
4,5 év szúrkálás után az ember hasa... hát.... nem túl szép.... csomós, foltos, néha sebes....

Március 25.-én megyek a főorvosnőhöz, remélem, megkaphatom az új szert!

Most pedig lépek, mert pár öltés van hátra, és elkészül az a kis apróság amiről beszéltem.... nemsokára mutatom!!


10 megjegyzés:

  1. De jóóóóóóóóóóóó, Veled örülök. :)
    Köszönöm, hogy a dobozkám is ott van a polcodon :)
    Picit megijedtem, hogy az öltögetésből lett eleged :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj de jó, együtt örülök veled!!!!

    VálaszTörlés
  3. Először megijedtem, hogy a hímzőtűből lett eleged. De most én is örülök!! :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper! Vannak még jó dolgok az életben :)

    A címet olvasva azt hittem, beleuntál a hímzésbe örökre... :)))))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat....<3
    A cím direkt ilyen cseles....:)))))
    Hát, igen... van olyan tű amit imádok, és van amit utálok.... Reméljük, hamarosan csak imádás lesz....

    VálaszTörlés
  6. Első pillanatban én is azt gondoltam... de így már érthető....

    VálaszTörlés
  7. Csatlakozom az előttem szólókhoz:)
    Szorítok, hogy beváljon a tabletta, ez a szurkálás valami borzalom lehet.
    Nagyon szupik a kincses polcaid és gratulálok a naptárhoz!:)

    VálaszTörlés
  8. Ó, úgy örülök! Bízom benne, hogy megoldódik a gondod, és nem kell szurkodni magad! Csak a textileket! Az nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  9. én is a hímzőtűre gondoltam :D cseles vagy... Én is csatlakozom az előttem szólókhoz, és remélem beválik a tabletta... addig is kitartás... 4,5 év után március hamar itt lesz.

    VálaszTörlés