Összes oldalmegjelenítés

2014. szeptember 25., csütörtök

Filcek és keretek! :))

Szomszédasszonyom keresztlányának, Biusnak készült ez a csajos szívecske! Sajnos nem tudtam olyan képet csinálni, ami visszaadja színeket, sokkal pinkesebb-lilásabb mint a képen!


                                           ****************************************


Ma elkészült a keretezésem!!! Sajnos, már régóta keresgéltem jó keretezőt, mert akihez jártunk, az megszűnt. Végül a camponás Fonalbirodalomba adtam be, és nem bántam meg!!!! Mikor bevittem a boltba, beszélgettünk az eladó hölggyel, tök kedves volt, mert még egy létrát is hozott, és felmászott leszedni egy képet, hogy közelről megnézhessem, hogy dolgozik a  keretezőjük. Ráadásul, ma mikor mentem érte, megint ért egy kis meglepetés, mert olcsóbb lett a végösszeg mint amire számoltunk, szóval, nagyon örülök!!!!

A fotó -már mondanom sem kell- nem túl jó, de a lényeg szerintem látszik!



6 megjegyzés:

  1. Szép lett a keretezés.. gyönyörű a hímzés... mint mindig...
    Tegnap írtál az Fb-ről...én is szoktam menni és ott is szoktam néha írni, de ez a légkör nekem jobban tetszik, még akkor is ha ott is sok ismerős van ,aki itt blogol...
    Szívecskék is szépek...Szép és jó hétvégét!!! Gratulálok a titanikos képedhez...láttam de miután nem magyarul írták, nem tudtam mi is van...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Vera!
      Igen, én is személyesebbnek érzem a bloggert, ez az én kis "hímzős zugom" ahova bejárhat bárki. A facebook viszont mindenki "territóriuma" ahova én látogatok el....
      nem tudom, sikerült-e érthetően megfogalmazni... De biztos érted :)))) Neked is szép hétvégét!

      Törlés
    2. igen értem...köszi hogy irtál...

      Törlés
  2. Nagyon szépek lettek, főleg a tündéres.
    Gratulálok a Titanichoz :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól illik a keret a hímzésekhez. Tetszenek!

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikusan szép lett mind a két kép! Nagyon jól választottál keretet!
    A szív is bájos :)

    VálaszTörlés