Összes oldalmegjelenítés

2014. július 12., szombat

Camponás keresztszemes kiállítás és verseny 2014.

Ma voltam a kiállítás megnyitóján, pár fotót készítettem csak, azokat mutatom.



Az idei nyertes kép! 

Egyik kedvencem


Másik kedvencem- Ennél a képnél éreztem meg, hogy miért vannak sokan kiábrándulva a camponás versenyből.... Ez a remekmű még csak  különdíjat sem érdemelt.... :((( szomorú.... 


Egyszer szeretném ezt kivarrni- már vagy 5 éve ezt mondom...:))) 



legalább volt kinek tapsolni... Jucus szépséges doboza díjat kapott!!! 

Hímzett napszemcsi- szerintem kéne egy olyan kategória, hogy a legextrémebb alapanyagok. Ott tuti tarolt volna... :))) 

A tavalyi 1 idén a 3.-lett! 


7 megjegyzés:

  1. Köszi a beszámolót! Én sajnos nem tudok elmenni... :(
    El sem hiszem, hogy ez mind keresztszemes... a kislányos-kutyás teljesen olyan, mintha fénykép lenne...

    VálaszTörlés
  2. Ezek a képek hol készültek? Lehet, hogy én vagyok vak, de nem látom a budapesti kiállítás dátumát? Idén csak Győrben, Orosházán és Szigetszentmiklóson lesz kiállítás? Tudom, hogy igazából ez nem csak, épp ellenkezőleg, hiszen bővültek a helyszínek, de én most nem értem itt a dolgokat, mert ezek szeptemberre és októberre vannak kiírva, de már most volt megnyitó. Nem találok ezzel kapcsolatban információt. Várom válaszodat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a Camponás kiállítás, amit a Campona üzletben lévő Fonalbirodalom illetve a Szamosközi Goblen közösen szervezett!!! Régen a camponás üzlet is Éva kézimunkabolt volt, kb. 2 éve váltak szét. Utána kezdte el külön csinálni a kiállítást a westend-es Éva-bolt. Szóval van most is Bp-en nagy kiállítás, tegnap nyilt, :))))

      Törlés
  3. Erről nem tudtam, azt hittem még mindig az Éva Kézimunkához tartozik a kiállítás. Akkor így már értem, miért nem találtam náluk információt róla:) Köszi!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm neked is a képeket! Az a havas, amit mondasz, hogy szeretnél kihímezni, nekem is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Aaah! De szeretnék én is eljutni egyszer erre a kiállításra... Rettentő csodák vannak ott!
    Köszönjük a képeket!

    VálaszTörlés
  6. Köszi a képeket, Anik:) És jó volt újra találkozni Veled :)

    VálaszTörlés