Összes oldalmegjelenítés

2011. november 24., csütörtök

Karácsonyi játékom!!!!

Mint ahogy írtam, szeretnék karácsony alkalmából játékot hírdetni!
Nagyon sok, kedves blogtársra tettem szert az  utóbbi időben -  köszönöm a kedves szavakat, a figyelmet, a dicséreteket!!!
Nem tudok mindenkit megajándékozni - bármennyire is szeretnék - így egy valakit fogok meglepni.
Ha tetszenek az alábbi ajándékok, jelentkezz! Nem csak régi, hanem új követőket is várok!

Sorsolás: December 10!!!
(az eredetileg kiírt 12-ét azért változtattam át dec. 10-re, mert kitaláltam, hogy a xszemes talin fogok valakivel sorsoltatni)

A játék menete: 1. Légy rendszeres olvasóm!
                         2. Hagyj itt egy kommentet, ennél a bejegyzésnél!
                         3. Ha a blogodban kirakod a játékom, megköszönöm, de ez nem feltétel!!!

Az ajándékokról röviden:
Két féle hand-made ajándék van a csomagban: az egyik a filcből készült 3 db-os  fehér dísz-szett. (kézzel vartam rajta mindent)
. A kis csizma -természetesen- xszemmel készült és magát a csizmát is kézzel varrtam össze!!!
Két apróságot vettem melléjük: az egyik egy télapós mécsestartó, a másik pedig egy Mandulás-cseresznyés fürdőtej-por.




59 megjegyzés:

  1. Anikó nagyon ügyes vagy :3 mellesleg én is szeretnék nyerni ;D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszenek a gombos fák!

    VálaszTörlés
  3. Én is jövök! Szívesen nyernék tőled. :)))

    VálaszTörlés
  4. Én is szivesen játszanék veled :)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Fairy!!!
    Mivel Te vagy a blogom 50.-dik követője, ezért Te már biztos hogy kapsz valami kis meglepit!!! A játék végén jelentkezem Nálad!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépeket készítettél! Jelentkezem! :)

    VálaszTörlés
  7. Szépségesek!

    Én is szeretnék játszani nálad, hátha nekem kedvez Fortuna.

    VálaszTörlés
  8. Szia, jövök én is játszani! Nagyon ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  9. Jézusom...nagyon szép kis csomagocska!!! Teljesen oda vagyon meg vissza:) Hát én most nagyon de nagyon szeretnék nyerni!!!:)

    VálaszTörlés
  10. jaj, kedves Anik! Én is nagyon szeretnék jelentkezni. Ilyen csizmát én is terveztem, de nagyon sok idő - gratulálok hozzá, nagyon helyes!

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm, be is néztem és nagyon nagyon tetszik. Beállok a sorba, raklak is ki a blogomra :-)

    VálaszTörlés
  12. Szia! Én is jelentkezek, és szeretnélek meghívni az én adventi játékomra: http://varrogepeskenyerillat.blogspot.com/2011/11/adventi-jatek.html Szombat estig mér érdemes jelentekzni.
    Nagyon szép dolgokat alkotsz, ezentúl sűrűbben benézek hozzád.

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szépek a munkáid, én is szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  14. gyönyörű alkotások!
    én is szeretnék játszani!
    eleget tettem feltételeidnek!
    minden jót
    Éva

    VálaszTörlés
  15. Csodás nyeremény!
    Én is benevezek!

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Örülök,hogy ha virtuálisan, de megismertelek. Én is beszállok a játékba!Imádnivaló az ajándék minden darabja. Viszontkövetőd lettem :o)
    Ibolya

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szépek az ajándékok! Jó játékokban mindig szívesen részt veszek! :)

    VálaszTörlés
  18. Mi Bodnár-ok tartsunk össze:)))))))))

    VálaszTörlés
  19. Szia ! Tetszenek a munkáid! Jelentkezem a játékra!

    VálaszTörlés
  20. Ha lehet, én is csatlakoznék hozzátok,mert nagyon tetszik az ajándékod!

    VálaszTörlés
  21. Egy nap alatt 20-an jelentkeztetek!!! Köszönöm, nagyon jól esik, hogy tetszik amit csináltam!!
    Várom a további jelentkezőket is!!!

    VálaszTörlés
  22. Én is itt vagyok, de mivel már a múltkor nyertem, így csak szurkolóként illedelmesen ;-)
    Tetszenek az ajándékok, szépeket készítettél!

    VálaszTörlés
  23. Szeretnék jelentkezni!
    És kitettem a blogomon :))

    VálaszTörlés
  24. Azon túl, hogy nagyon-nagyon tetszik a csizma, általában a keresztszemes hímzés is. Ötödik gyerekem sajnos lassan kénytelen oviba menni, úgyhogy azt remélem, kicsit több időm lesz új dolgok kipróbálására, ezt is szertném megtanulni. Szerinted hogy kezdjem? Van-e könyv vagy netes ötleted? Vagy esetleg másnak, aki nemrég látott hozzá, hogy kezdtétek? (Én egy faluban lakom, néha jutok városba venni ezt-azt, sokminden sajnos pénzfüggő is a családunkban.) Jó kedvvel köszöntelek, a csizma tette. :)

    VálaszTörlés
  25. Kedves Nóra!
    Köszönöm kedves leveled, és nagyon jól esik, hogy érdemesnek tartasz arra, hogy bevezesselek a xszemek világába :))))

    Én egyedül, net-ről tanultam meg hímezni. Először a Keresztszemes Magazint vettem meg, általa találtam el a www.xszemes.hu - ra, ott is sok infót és segítséget kaptam, és nem utolsó sorban sok, kedves hímzős ismerőst:)))

    Amit még ajánlani tudok: ha esetleg eljutsz olyan boltba, ahol tartanak xszemes készletet, ott biztos tud segíteni az eladó.

    De összességében azt tudom mondani: INTERNET!!! Ott mindent megtalálsz! Youtube-on is vannak videok, én onnan tanultam meg a francia csomót!

    Ha lenne kérdésed írj nyugodtan: anik4@freemail.hu

    Ja, és a neved a kalapban landol!!!
    A Tiéd is, Newsee, nálam kispad :))))

    VálaszTörlés
  26. Nagyon szeretnék én is bekerülni a varázskalapba:)
    Köszi a játéklehetőséget!!!

    VálaszTörlés
  27. Én is szeretnék csatlakozni.
    Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  28. Nagyon ügyes vagy, játszanék én is! :)

    VálaszTörlés
  29. Nagyon szép nyeremény, játszok érte! Köszi a lehetőséget! Oldalsávba kitettelek.

    VálaszTörlés
  30. Játék indult nálam is! Szívesen várok még jelentkezőket! :)

    VálaszTörlés
  31. Nagyon ügyesen varrsz!! Gratulálok! Szeretnék játsznai értükk!! De meg is nyerni :)) :D

    VálaszTörlés
  32. Ahogy megláttam a felhívásod,és megnézegettem korábbi munkáid, éreztem, hogy ide még vissza kell látogatnom! Köszönöm, hogy az élmény mellé még lehetőséget is kapok egy kis csomagra Tőled! :)

    VálaszTörlés
  33. Szia Anik,
    Szeretnék veled játszani ezekért a szépségekért.

    VálaszTörlés
  34. En is szeretnek jatszani, nagyon tetszenek :-)

    VálaszTörlés
  35. Én is én is :)
    Szép az ünnepi háttered :)

    VálaszTörlés
  36. Szia!

    Nagyon szépek a munkáid!
    Szeretnék játszani :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  37. Én is szeretnék játszani ilyen szuper nyereményekért :-))

    VálaszTörlés
  38. Abba a fehér szettbe már most beleszerettem :)
    Gratulálok a munkáidhoz!

    VálaszTörlés
  39. Jövök, mint új követőd :D
    Szépeket készítesz, pihenés a szemnek és a szívnek! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  40. Szuper nyeremények :) Jöttem én is, hátha most én kapok csomagot tőled :)

    VálaszTörlés
  41. Nagyon tetszenek, remélem a mi fánkat fogják díszíteni :)

    VálaszTörlés
  42. Én is szeretnék játszani, és köszönöm, hogy feliratkoztál rendszeres olvasómnak!

    VálaszTörlés
  43. Nagyon megtetszett a filc szett, ötletes a kis flitterekkel. Én is csatlakozom a játékhoz. :)

    VálaszTörlés
  44. Szia!!
    Nyertél a mikulás játékomba!! :-))))))))))))))

    VálaszTörlés
  45. Szia.Én is szeretnék játszani.

    VálaszTörlés
  46. Jottem jatszani.:)
    Felteteleknek eleget tettem.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    Udv
    Bernadett

    VálaszTörlés
  47. Szia! Én is szeretnék játszani! :) Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  48. Szia! Nagyon szépeket készítettél és én majdnem lemaradtam a játékról. :-) Ezt a hibámat most gyorsan pótolom, szeretnék én is veled játszani. Köszönöm a lehetőséget! Cat

    VálaszTörlés
  49. Szia!

    Remélem még én is beleférek, nagyon tetszenek!!!:)

    VálaszTörlés
  50. Szia!

    Én is jelentkezem a csodás ajándékokra!

    FB-n megosztottam a játékot! (Gősi Gabriella néven)

    Boldog Karácsonyt!

    Gabi

    VálaszTörlés
  51. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés