Összes oldalmegjelenítés

2014. december 21., vasárnap

Régi-új dolgaim!

Abban a 2 hónapban, amíg nem raktam ide fel munkámat, készült két, szívemnek nagyon kedves kézimunka.... Mindkettő megrendelésre, vagy inkább úgy mondom, felkérésre... :)))

A nővérem kért meg, hogy készítsek a barátnőjének egy kalap formájú tűpárnát! Sosem csináltam még, de nem rettentem meg!!!!! :)))) Készítettem egy extra- mini hímzést, "A" betűvel, mert Asli-nek hívják a barátnőt.
Nagyon-nagyon tömörre kitömtem, a kalap pereme pedig rózsás vászonnal borított kartonból készült. Az alját és a tetejét összevarrtam, és szalagokkal takartam el a végén az illesztést!  Nagyon büszke vagyok rá, mert így első nekifutásra szerintem nagyon szép lett.....





Lefotóztam egy 200-as érmével, viszonyítás képpen...... :)))




                                **************************************************

A másik pedig egy édi kis Füles! Egy olyan ismerősöm kapta ajándékba ezt az Anchor készletet, aki maga soha az életben nem hímzett......  Engem kért meg, hogy varrjam ki, nagyon örültek neki, már be is keretezték, és a falon lóg!!!!




Rólam annyit, hogy lassan inhüvely-gyulladást kapok szerintem, úgy hasítok a Titanic-cal..;)))))))  Több órát varrtam ma is, tegnap is, szépen alakulgat, bár nagyon sok van még hátra! De nem adom fel, sőt! Most kezdek belejönni!!!!

4 megjegyzés:

  1. A "kalap" még mindig nagyon tetszik! Tényleg gyönyörű munka!
    Füles nagyon édes, nagyon szeretem én is a Micimackó-figurákat :)
    A Titanic-hoz pedig nem tudok mást írni, mint korábban: hajrá Tit-Anik!!!!! :))))))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      És köszönöm a "heuréka-pillanatot" !!!!! Ki tudja, rájöttem-e volna magamtól erre!!! Mármint a "Tit-Anik"-ra!!! Hát ki másnak kéne Titanic-ot hímezgetnie, ha nem nekem???? :))))))

      Törlés
  2. Szép a kalap tűtartó... Olyan szép, hogy inkább csak dísznek használnám.Valakinek én is ajándékoztam, gondoltam majd dísznek használja.. de nem, mert hogy ép tönkre ment a tűtartója.. természetesen öröm, ha az ajándék használva van, és nem sutba vágva....ép zsebre vágta....És ezen akadtam meg...Én minden egyes darab kézimunkát akár a saját, akár a kapott munkát pátyolgatom.."".Na szóval""
    nem vagyunk egyformák...
    Fülesedet meg már láttam, akkor is mondtam hogy nagyon aranyos...erről is van történetem... kevés gyerek képet készítek, mível már nagy az unokám...többet is csináltam... van itt is nálam, mert nem tetszett... De volt hogy megcsomagolva tette el, mert "nem volt hova tenni"""
    Egy aranyos cica,
    aki ép le akar esni a fáról... kb 20 centi volt.. Tudod, ki hogy van nevelve....Nem panaszkodom...A nagy képedhez meg kitartás...jó himezgetést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a helyzet, hogy ez a tűpárna használatban van, mert ez az Asli egy muszlim lány, aki a fejkendőjéhez használt tűket szurkálja bele.... én se használnám napi szinten, mert egy idő után szerintem tönkre fog menni, ezt mondtam is, hogy inkább dísztárgy, garancia nincs..:))))
      Neked is jó hímezgetést!!!

      Törlés