Összes oldalmegjelenítés

2016. december 5., hétfő

Az elmúlt hetek...!!

Képes beszámolóval jelentkezem :) az utóbbi hetek alkotásaival-történéseivel...

Hol is kezdjem.... a közepén jó lesz !! :))
Ilyen üvegecskéket készítek idén karácsonyra... Egy részét rendelésre, egy részét ajándékba... ide-oda, ennek-annak.. A pici üvege tetejét hímzéssel díszítem, és édességgel - bonbonokkal, mini-csokikkal- töltöm meg.




Tegnap a lányok is ilyeneket kaptak:



..... merthogy tegnap vendégeim voltak.... 
Dia dekupázs -és transzfer workshopot tartott nekünk! :))) 
Itt épp Anicámat tanitgatja : 



Ilyen szép ajándékokat kaptam!!!


Készítettem egy extra- üvegecskét is, annak a lánynak, akinek megrendelésre csináltam több  üveget, Minion-rajongó a kisfia... az övé maci-csokikkal van töltve!


Aztán.. mi volt még, amit nem mutattam...

Jeltolmács-barátnőmnek megtetszett a fagyi-fejű csajok közül az Eper!!! 


Készült több családi kötelék is! 




Anicám ilyen mini-karácsonyfákat készített tobozból! 


És az persze a sulis Alapítványi-estre is vittem 3 üveget, a tombolára várják a hand-made dolgokat! 
Bodnár-anyuka persze nem maradhat ki... :))) 




Nagyon sokat kell mennem dolgozni most decemberbe, és annyi plusz dolog is van... Anica szülinap, Anica rocky-verseny, Télapó-buli... ezer fele áll a fejem.. 
Kellemes adventi készülődést Nektek ( is) !!!





4 megjegyzés:

  1. Nem tétlenkedtél mostanában :) sok szép dolgot készítettél, adtál kaptál. További tartalmas készülődést kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépeket készítettél!Ügyes vagy..és a "picikéd" is...

    VálaszTörlés
  3. Szuperek az üvegek! Mennyi szépséget készítettél...! :)

    VálaszTörlés
  4. Áldott, békés, szép Karácsonyt kívánok Nektek szeretettel!

    VálaszTörlés