Összes oldalmegjelenítés

2018. július 15., vasárnap

Hímzős tali!

Hímzős találkára éreztek ma hozzám a Lányok !!! Ezekkel a plasztik kanavára hímzett ültetőkártyákkal leptem meg őket,- többek között!



A másik hand-made ajándék a levendulával töltött , filcből varrt szívek volt, ezekből kaptak 1-1 darabot! 



Az utóbbi időben RR-eket varrtam, meg van folyamatban egy titkos projektem is, szeptemberre készül, ajándékba, addig nem mutatom! Viszont mutatom a két várakozó készletemet... mert ugye, én leálltam a Riolis sorozattal... :)) persze.... :))) 
Van még egy tervben lévő hímzés, szóval megint 1-2-3 évre betábláztam magam :)))


 
 









2 megjegyzés:

  1. Nagyvonalú a vendégvárásod. Szép dolgokat készítettél.
    Hű, azok a készletek nagyon jók!

    VálaszTörlés
  2. De jó volt Nektek! :)
    Csodaszépeket készítettél!
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés