Összes oldalmegjelenítés

2018. november 2., péntek

"Fogom a gázt, azt benyomom tövig, azé mert az életem igen-igen rövid !"

Hihetetlenül boldog vagyok... Vénségemre megszereztem végre a jogosítványt!! :))) Pedig 7 éve már egyszer beiratkoztam, de akkor 2 Kresz óra után otthagytam.. hogy miért??? Nem tudom... valószínűleg nem voltam még rá készen, idegen volt az egész. Mindig is kevés önbizalmam volt...  "Én? Vezetni?? Ááááá..... Úgyse menne... "

Október 10.-én volt a végső forgalmi vizsgám, 24.-én vettem át a jogsimat, és tegnap,

                    8 NAPOS JOGSIVAL LEVEZETTEM 600 KM-ERT!!!!!!!!

Vidékre mentünk, férjem nagyszüleinek a sírjához, ami 296 km közúton, és oda-vissza én vezettem! Bár vittem könyvet hogy hazafelé majd jól elolvasgatok hátul... de nem:))))) Lenyomtam!!! :))
Persze vannak hibák, hogy ne lennének?? De ennyi órán át koncentrálni a vezetésre kezdőként...?! Autópálya, főút, város-falu, körfogalom, kikapcsolt lámpás nagy kereszteződés Sárospatakon....Volt minden !! :DDD  Büszke vagyok magamra !
Ja, és azt is elárulom hogy a KRESZ majdnem 100%-os volt ( 75-ből 74 pont), és a forgalom is elsőre sikerült :)


19 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Szeretni fogod a vezetést. Bátor dolog volt ilyen hosszú távra menni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!!! MIndenki azt mondja hogy bátor voltam... :)) De ez a férjemnek is köszönhető, mert ő a vízműveknél kéklámpás szirézázó autót vezet;)) Szóval mivel mellett ülök 10 éve, ellestem ezt-azt... :))

      Törlés
  2. Gratulálok!Én nem mertem belevágni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! szerintem sosem késő! Aznap mikor vizsgáztam egy 50 feletti hölgy is volt, és természetesen sikerült neki is !

      Törlés
    2. Aranyos vagy... mindenki jobban jár, ha én nem vezetek... és már a 60 felett is túl vagyok.

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  4. Andulka, véletlenül nyomtam rá a törlésre... ha ezt látod... Bocsi!!!!

    VálaszTörlés
  5. Szívből gratulálok! Kívánok Neked még sok-sok kilométer balesetmentes vezetést!!!

    VálaszTörlés