Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 20., kedd

Blogszülinap...

Október 2.-án lesz 1 éves a blogom. Ez alakalomból én is szerettem volna készíteni valamit, már el is terveztem, és bele is kezdtem.... Szeptember 02-án akartam meghírdetni, hogy legyen 1 hónap jeletkezni.  Viszont nem tudtam időre elkészíteni..... Az utóbbi időben arról szólt a hímzés, hogy kapkodok... ha valami elkészül, rohanok a postára.... rr,szülinapi játék, staféta..... és közben hol marad az öröm-hímzés....??? Van egy jópár tervem, amikhez nem tudok egyszerűen hozzálátni, mert mindig beszállok valami határidős dologba... Ma reggel befejeztem egy rr-t, most kéne nekiugrani másnak, amit úgyszintén nem magunknak, itthonra készülne...
Blogszülinapi játékra egy hímzett memo-board-ot terveztem, talán a 2.-ra elkészítem majd....
E mellé akartam adni ezt a TV-Maci-s goblent. Egy ideje kallódik itthon, és én nem tudok goblenezni. Szívesen odaadom annak, aki ki tudja varrni. Nem akarok sok időt hagyni, úgyhogy 1 hét múlva, szeptember 27-én kisorsolom. Hagyj itt bejegyzést. A követés ill. hírdetés nem feltétel, de örülök, ha ezentúl "szemmel tartasz" és kiraksz magadnál! És remélem, hamarosan tudom majd mutogatni a sok szép hímzést, amiket magunknak készítettem....:))))

10 megjegyzés:

  1. Hú, ez a maci!! De rég láttam! Ha esetleg megnyerném, az öcsém kapná - ő anno az MTV-nél dolgozott, csak... 'leépítették' többszázadmagával :( De ennek biztos örülne :)

    VálaszTörlés
  2. Én is megpróbálom,hátha szerencsém lesz!:)

    VálaszTörlés
  3. Én csak sok sikert kívánok a tervek megvalósításához,de nem játszok,mert én sem szoktam gobleinezni:)

    VálaszTörlés
  4. Köszi, Latinka! Már ma elkezdtem az "örömhímzést" :))))) A Lanarte-indián kislányom még az idén a nappaliban fog lógni, az tuti!!!!! :)))))

    VálaszTörlés
  5. én nem pályázok, mert a a gobelint nem nekem találták (nálam is lapul valahol egy kisméretű) csak a dátumon lepődtem meg a multis oldalam nekem is okt.2.-i indulású :) csak pár évvel korábban...

    VálaszTörlés
  6. Akkor ugyanakkor van a "szülinapunk" :)))) Arik vagytok, hogy nem jelentkeztek mikor tudjátok, nem varrnátok ki... feküdt ez már annyit a dobozban, jó lenne ha valaki megcsinálná szegényt!!! Ugyhogy goblenes lányok, hajrá!!!

    VálaszTörlés
  7. Tévé maci, itt a helyem :-) Szívesen játszanék én is veled ha lehet. Varrtam már gobleint és egy macinak nem tudok ellenállni tuti.

    VálaszTörlés
  8. Drága Anik, gratulálok a blogszülinapodhoz, de én sem venném el a helyet más olyan jelentkezőtől, aki szívesen kivarrná ezt a macit. Az én gyerekeim sajnos ugyan még látták a TV-macit, de már nem akasztanák ki képként sehova.

    VálaszTörlés
  9. Tévé maciiiiiiii :D
    Boldog blogszülit!

    VálaszTörlés