Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 2., péntek

Csak megmutatom....

Mikor meghirdettem a játékomat, már tudtam, hogy mit fogok venni plusz meglepiként,  de mivel még nem volt a birtokomban, ezért nem volt nehéz eltitkolni... Ma viszont megvettem, és nem bírom megállni, hogy ne mutassam meg.... Mondtam már, hogy valami olyan amit egy hímző biztos tud használni.
Egy 10db-os Tilda fonalszett, elvileg őszi (autumn) színvariációban, szerintem inkább tavaszi vagy nyári... remélem, tetszik nektek is...

Tehát, akkor a teljes ajándékcsomag ez lenne....

7 megjegyzés:

  1. Meg kell vallanom,hogy,még csak nem is hallottam,hogy ítilda-nak vannak hímzőfonalai is!:-O
    A színek nagyon gyönyörűek!A minőség milyen,dolgoztál már velük?

    VálaszTörlés
  2. Bevallom, nem dolgoztam velük, az rajta van hogy 100% pamut fonal. Nekem elég jó minőségűnek tűnnek a Tilda termékek, de ha varrnék ilyen fonallal, szerintem csak olyat, amit utánna nem mos ki az ember.

    VálaszTörlés
  3. Az is lehet,hogy a motring cimkéjén rajta van hány fokon mosható,de ha fog,akkor hímzés előtt egy kis előkezeléssel megoldható ez a probléma is;-)

    VálaszTörlés
  4. Na most láttam én is /az Alle meseboltban/ Tilda fonalat,de nem vettem,jó nekem a DMC.A cimkét nem tudtam elolvasni:-(

    VálaszTörlés
  5. Nem is alkalmas arra, hogy bármit megvarrjon vele az ember, mert nincs széles színpalettája, tehát nem lehet átváltani. De azért valamire csak jó.....

    VálaszTörlés
  6. Persze,kuriózum,meg szép színek:-)

    VálaszTörlés