Összes oldalmegjelenítés

2011. október 15., szombat

Kész az ajándék!

Mikor kitaláltam hogy mit fogok hímezni, azt hittem, hogy a címer nagyobb, az írás viszont kisebb lesz... Ezért úgy gondoltam, minimum egy 4 soros versikére lesz szükségem. Hát, nem.... De nem baj, nem akartam ennél kisebb betűket hímezni, mert az már  nem lett volna szép...viszont -szerintem- ez nagyon aranyos...
A 4 versike közül az elsőt egy képeslapba fogom írni, és úgy átadom. Köszönöm mindenkinek a véleményeket!!!!
Mutatom keretezve is!!!

 Mutatom, hogy mit hímzek - jobban mondva, mit raktam félre a címer miatt - egy szépséges Tralala manó készül. ( Az indián girl lehet sosem készül el, de nem is bánom, nem köt le, nyögvenyelősen megy, viszont más dolgokkal tudok haladni... ugyhogy azt csinálom, amihez kedvem van :))))))
És még egy hímzéssel kapcsolatos dolog! Kezdek átállni Venus-ról DMC-re, mutatom, hogy milyen szépen gyűlnek a "csúcskategóriás" fonalkáim:)))))
És a végére hagytam a legszebb képet..... Lánykám fonalat teker....


3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a címeres kép, biztos örül majd, aki kapja! A manócska is aranyosnak ígérkezik, de a legaranyosabb "manócska" tényleg az utolsó képen üldögél :)
    Egyébként nekem is van néhány elfekvő "nyögvenyelősöm", mert amihez kedvem van, az ugyanannyi idő alatt is gyorsabban halad :)

    VálaszTörlés
  2. Tökéletes választás, mind a címeres kép, mind a "bérmunkás" részéről :-D!

    VálaszTörlés