Összes oldalmegjelenítés

2011. október 8., szombat

Októberi tali

Ez volt a 3-dik tali, amin jártam, és nagyon jó volt, rengeteg hímzést láttam, élveztem, annak ellenére, hogy velem volt a lánykám, ezért rá kellett figyelnem, nem tudtam annyit beszélgetni. Voltak olyan tagok akiket sosem láttam még, nem is tudom a nevüket, az ismerős arcok közül ott volt: Györgyi, Tündérke, Newsee, Yola, Huligánlány-Cili, Blidy, Zsó, Polly, Adél..... a többieket nem ismertem.... Bocsi :))) És most jöjjenek a képek, nem tudom mennyit enged feltölteni, remélem, sokat :))))



Newsee tőlem nyert macija!!! Már varrja!!!

Blidy hatalmas műve

Tündérke gyöngyei


Na, nem tudom, hogy ez kié, (mármint a nevét) de nagyon aranyos volt, jót dumáltunk



4 megjegyzés:

  1. Jó volt téged látni, nagyon ! A képeket köszönöm szépen, mivel én balga nem vittem fényképezőgépet.
    A lányod egy tündér volt :-)!

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök, hogy találkoztunk!

    VálaszTörlés
  3. Na, én meg legalább tudom, ki vagy:-))) Ne haragudj, hogy nem beszélgettünk, eléggé futósan voltam, jöttem-szaladtam:-((( LEGKÖZELEBB!

    VálaszTörlés
  4. Lehet élőben felismerhetetlen vagyok... Miért, volt akivel már kétszer találkoztam talin és megkérdezte, hogy:Most vagy először???? :))))))

    VálaszTörlés