Összes oldalmegjelenítés

2012. március 15., csütörtök

Magazinos

Varrtam megint a magazinba! Most egy hagyományőrző mintát csináltam. Ilyet nem szoktam varrni, úgyhogy ebből a szempontból kuriózum :))) Elvittem az SZTK-ba, hogy lekössem vele magam, míg bejutok 126155-ként a bőrgyógyászhoz. Hát, megint úgy néztek rám, mint valami űrlényre..... :))))) Szeretem sokkolni az embereket a hobbimmal :)))))))))))
A kis mandalát a húgom varrta ki, szerintem nagyon szép lett! Ez Jenny első, magazinos hímzése.
 Ma kész lettem Goblen-Andi második karidíszével is! nagyon szép kis minta, szerintem!

4 megjegyzés:

  1. Mindegyik szép, de ez a "hagyományörő" különösen jól néz ki! :)
    Szép hosszú hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Mindkettő szép lett, még a békeidőkre emlékeztet mind a hímzés mintájában, mind a korábbi Magazinos lelkesedésemre :-)

    VálaszTörlés
  3. Hagyományost én nem szoktam varrni, de ez szép lett. A karidísz tényleg békeidős lett, nagyon cuki :)

    VálaszTörlés
  4. Szépek az Rr-ek! Gratulálok a magazinos munkához! Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés