Összes oldalmegjelenítés

2012. július 28., szombat

Kiállítás 2012

Ma megnyílt a keresztszemes kiállítás a Camponában!
Ez volt a 4. kiállítás, amin jártam, és talán az idei volt a legjobb... Még talán a 2009-es tetszett ennyire.
Elég sok kép volt, és nagyon szépeket láttam...........
Íme a fotók:
Két "művem" :) a jobb oldalira nyugodtan mondhatom, hogy  életem "főműve" :))))

Ez egy óriási, és MESESZÉP kép....nálam abszolút No.1. !!!!!!!! (magasan volt, csak alulról tudtam fotózni)

Titanic-om a falon! (nagyobb mint amilyennek itt tűnik, nagy képek vették körül)








Andi csodaszép tűtartói!!!





Az idei nyertes ( rossz lett a fotó...) 
Első 3 helyezett!

7 megjegyzés:

  1. Életed fő műve gyönyörű!!!
    A kiállítás nagyon szuper! Jó lenne látni élőben is :)

    VálaszTörlés
  2. Mennyi gyönyörűség egy helyen! Nagyon szépeket alkottál te is, a többi kiállító is! Remélem, egyszer én is el fogok jutni egy ilyen csodás kiállításra. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, hogy hoztál fotókat!
    Szépek a "műveid". :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a képeket.............soha nem fogom megérteni mi alapján döntenek ilyen sok mű közül,hogy melyik a legszebb?????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÉN sem tudom, hogy döntenek, de szerintem ez olyan mint a szépségverseny... Mind szép, csak mindenkinek más a legszebb!!!!!

      Törlés
  5. Életed "főműve" nagyon szép :-)
    Holnapután fogok elmenni, nagyon kíváncsi leszek a Titanicodra élőben!
    Az első helyezett gésa nagy kedvencem, a szekrényben várja, hogy elkezdjem...

    VálaszTörlés
  6. Eddig még nem jutottam el a kiállításra, ezért külön köszönöm én is a képeket. Mindkét "műved" gyönyörű.

    VálaszTörlés