Összes oldalmegjelenítés

2013. január 10., csütörtök

Hogy én mit készítenék??? Hát, ezt!!!

Barbaral játékot hirdetett, aminek az a feltétele, hogy az ő fonalából vagy bármely általa alkotott kézimunka alapjából kell valamit készíteni!
Én ezt a kis párnát hímeztem-varrtam, a 3 kedvenc színem - a zöld-barna- rózsaszín- felhasználásával!





Fonalak: 
Zöld - barbaral springtime
Barna- barbaral cinnamon dark
Rózsaszín- zora juliet

**************

A rózsa most itt tart:

Tegnap, mikor betértem megvenni a pöttyös anyagot a párnushoz, megakadt a szemem a Dress-it-up gombokon! Ilyet akartam venni, de csak webshop-ba láttam. Igaz, hogy egy picit drágább volt, mint a webshopba, de ha a postaköltséget is hozzászámolom, akkor nem is volt drágább :))))


**************************

És akkor a fürdőszoba.....
Most a legnehezebb, ugyanis még wc-nk sincs... Még szerencse, hogy apósom a mellettünk lévő lépcsőházba lakik, és van kulcsunk hozzá, így ha hív a természet, át tudunk menni.
 A gyerek bilibe végzi a dolgát, neki nem olyan macerás. Ha minden igaz, este már lesz wc, de még nem lehet majd ráülni. Nem baj, már nagy gyakorlatom van a "pláza-pisilésben"  :) ( mindenki tudja, ez mit jelent... mikor nyilvános helyen jön rá az emberre, és nem ülünk rá...:)))

2 réteg csempe volt, alul az eredeti , 1982-ből :)))

Reggeli fogmosás... a konyhába :)))


7 megjegyzés:

  1. Még mindig tetszenek a madárkák!:)
    Jó nagy munkában vagytok, én egyszer átéltem a fürdő-vécé felújítás rémét, 2x is meggondolom mire legközelebb nekivágok...
    Kitartás!:)

    VálaszTörlés
  2. Aranyos lett a kis madaras hímzés. A felújításhoz meg kitartást!

    VálaszTörlés
  3. Olyan kis helyes lett a párnácska, a rózsád biztosan szép lesz. Álmomban ne jöjjön elő a lakásfelújítás. 2 hónapig bejrúti állapotok voltak nálam / akkor még a fiamék is itthon laktak /, miért ne akkor legyen az ember lányának este 10-kor hasmenése, amikor éppen nincs Wc. Kihez lehet már ilyenkor becsöngetni. Nevetni fogtok, de maradt a dupla reklámszatyor módszer:))))). Most már vicces, de akkor......

    VálaszTörlés
  4. Ez még lemaradt: a gombok szuperek, én még nem is láttam ilyet boltban. Konkrétan hol vetted? Bár ritkán járok Pesten, de egyszer csak eljutok.

    VálaszTörlés
  5. Madárkás párnácska nagyon bejön, színek és kivitelezés szuper!
    Fürdőszoba átalakításon átesünk jó párszor az életünkben:)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lett a madárkás párnád!!!!
    Részvétem a fürdőszoba miatt... én borzasztóan érzem magam, ha felfordulás van körülöttem... viszont csodajó lesz, ha készen lesz!!! :)))

    VálaszTörlés
  7. Igazi hercegnő-párna! A kislányod biztosan örült neki!

    VálaszTörlés