Összes oldalmegjelenítés

2013. január 28., hétfő

Szívecske és rózsa!!

Az utóbbi időben kicsit elkanyarodtam a lényegtől itt a blogomban. Volt itt a fürdőszobától kezdve a puzzle-n át a tetkóig mindenféle. :)
Ezidő alatt persze hímeztem is. :) úgyhogy most ezeket mutatom.

Már régóta tetszettek Lee mintái. Most megpróbálkoztam eggyel.
A mintát is picit átvariáltam, mert nem mertem nekiállni a virágoknak, így anélkül hímeztem meg. Gyakorlásnak pont jó volt, legközelebb remélem, sikerül összehozni egy virágosat is!
De hogy legyen rajta valami extra, ezért egy pár szem halvány rózsaszínű  gyönggyel dobtam fel!!
Tegnap kezdtem neki, ma már kész is lett! Nekem nagyon tetszik.
Ja, és a lényeg!!! sosem találnátok ki, hogy mivel csináltam..... nem perlével, hanem 30-as horgolófonallal !!!!!! Nem kaptam 8-as méretnél vékonyabb perlét, ezért így oldottam meg :))))
Nagyon jól bevált, nem bolyhosodik, könnyű vele varrni.
A rózsaszín pedig DMC Fil Fleur fonal, amit nem is lehet kapni se itthon, se sehol.... Én speciál ajándékba kaptam Katától !!! Köszönöm itt is!!!

Vakuval

Vaku nélkül

                               ***************************************************

És tegnap reggel elkészült a rózsás képem is!!!
Dec.21.-én kezdtem, tehát olyan 5 hét volt. ( fürdőújítás közben ...)

A nappaliban lesz a helye, valami szuperjó keretbe szeretném látni!!

18 megjegyzés:

  1. Aranyos a szívecskéd. A rózsát el sem hinnéd, milyen könnyű megcsinálni, szerintem sokkal egyszerűbb, mint azok az öltések, amikkel a szívet csináltad. :-) Itt van egy leírás hozzá, igaz, ez szalaggal van, de az elv ugyanaz, csak fonallal kell csinálni: http://szalaghimzes.hu/a-szalaghimzes-alapoltesei/fuzott-szalagrozsa/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a linket!!
      A következő talinkon meg fogják mutatni a lányok élőben is, utána már profi leszek :))) (Remélem...)

      Törlés
  2. Ez a rózsa!... fantasztikusan szép lett! Csodálatos lesz bekeretezve!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is remélem, hogy szép lesz!!! A kereten még gondolkodom egy picit!!

      Törlés
  3. Szia!

    Nagy szép lett a szíved.Lee mintáival már én is nézegettem,de még nem mertem belekezdeni egyik be sem :)
    A rózsád is nagyon tetszik,élethű,olyan,mintha fénykép lenne :)
    Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!! nem olyan nehéz, sőt!!! Csak más, de nekem nagyon bejött, jó volt csinálni! le sem bírtam tenni ! :))))

      Törlés
  4. Gyönyörű ez a rózsa, olyan élethű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! Én is ezért szeretem, mert olyan mint egy fotó!

      Törlés
  5. Gyönyörű mindkettő!
    A 8-as 12-es DMC-t én is horgolófonállal váltom fel. Igen, a selyem perlére is jó, gyönyörű gyöngyházszínű. Ahhoz képest, hogy első próbálkozás, igazán hibátlan és jól tetted, hogy gyöngyökkel szépítetted. Ízlésesen, nem is kell ennél több,
    A rózsa is nagyon szép!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűek!Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  7. Azta! Fantasztikus lett a rózsás képed!

    VálaszTörlés