Összes oldalmegjelenítés

2013. július 15., hétfő

Élek....:))

Több mint egy hónapja nem írtam... A nyár beköszöntével eljött a csavargások, játszóterezések, na és persze a várva várt nyaralás ideje. Ez az egyik oka, hogy keveset hímzek, a másik pedig, hogy az utóbbi hetekben több könyvet is kiolvastam, ezek is a hímzéstől veszik el az időt...

Azért persze varrtam egy kicsit, elkezdett "kinőni" a bohóckám haja.







                                                  *********************************

Kaptam egy díjat Andulkától. Nagyon szépen köszönöm még egyszer, Andi!!

4 kedvenc bloggernek kell továbbadni a díjat.
Én természetesen 3 hímzős barátnőmre gondoltam , bár közülök csak Kata vezeti mostanában a blogját, de én akkor is nekik adom :)))
Bakternő- Kata
Judit
Tündi


A negyedik blogger, akinek adnám az Bea : Sakurablogja, mert szépeket hímez, szép fotókat közöl, és a nemrégiben egy nagyon jó könyvet olvastam el, a ő ajánlására. Köszönöm!

                                                                     *********************


Ma jöttünk haza Zalakarosról, megosztok pár fotót.



Kiscsaládom :))
Fenyvespusztára is átmentünk, mindenféle háztáji állatokat lehet nézni, etetni..


Erről a jószágról rögtön Judit jutott eszembe :))))





Mikor ezt megláttam elkezdtem félni... HATALMAS volt ez a pókháló....

" A szépség mindenütt ott van. Nem rajta múlik, ha nem vesszük észre..."


Utközben megálltunk egy kis Balaton parti sétára...

Szállodánk

10 megjegyzés:

  1. További szép napokat nektek:)

    alakul a bohóc, tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a díjat!
    Nagyon jó fotókat készítettél, tartalmasnak tűnik a nyaralás és a szálloda egy paradicsom, így biztos jó volt.
    Bohóc: nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  3. A bohóc nagyon szépen alakul!
    A fotók vidámak :)köszi hogy megmutattad!

    VálaszTörlés
  4. Úgy látom, nem csak élsz, de virulsz is! Köszi a fotókat! A bohócod pedig NAGYON tetszik!!!
    További szép nyarat kívánok! :)

    VálaszTörlés
  5. Edes a bohoc.:) Gratulalok a dijhoz.:) Szep helyen jartatok.:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen alakul a bohócod. remélem jó nagyot pihentél, pihentetek. Mi a könyv címe, amit Beáta ajánlott? Vissza mentem egy darabig a blogján, de nem találom. Te juttattad az eszembe, hogy én is felírtam, és jó helyre eltettem, n azóta nincs meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Több könyvet is ajánlott már, én a Menekülés a 14-es táborból-t olvastam, és nagyon nagy hatással volt rám, napokig nem "engedett el" a történet....
      Egy dokumentum könyv, egy észak-koreai munkatáborból megszökött fiú elbeszélése alapján. Érdemes elolvasni!

      Törlés
  7. Kicsi lánykád imádta az állatsimogatót, átjön a képeken, sőt ti is jól éreztétek magatokat. Bohócod , nekem már kezd fiúsodni:)

    VálaszTörlés
  8. Szépen alakul a bóhoc...Szép fotókat hoztál... További szép nyarat!

    VálaszTörlés