Összes oldalmegjelenítés

2015. július 6., hétfő

"Kis örömökből áll össze a boldogság!"

Ma csodás napom van!!! 
Nem attól vagyok boldog, hogy lett egy szép, kis tükröm, hanem a kedvességtől és a figyelmességtől, amit kaptam....

Nemrégiben Évinél megdicsértem egy kis kinyitható pipere tükröt, nagyon megtetszett! 
Ma csöngetett a postás....




Drága Évi!!! Nagyon szépen köszönöm a kedvességed!!! Akárhányszor kézbe veszem, Te fogsz eszembe jutni!!! 

********************************************************************************

Ha már bejegyzést írok, mutatom a hímzéseket, bár már mondani se merem.... megint festettünk...:) a nappali világos falait illetve a hálószobát, valamint a maradék két ajtót....  Szóval, van mivel elfoglalni magam.... ( lehet mi ilyen bolond, rendmániás aberrált család vagyunk??? feszt festünk....:)))) 

Felfordulás - már megint.... 
  Palkó öröknaptárján is július van!!!!


Felirat hozzáadása
 És akkor a monokróm képem!!! Ezt a kis durcás zebrát varrogattam, olyan kis cuki. Ha ránézek Anicám jut eszembe... ( meg én magam...??!! :)))))



.... és a Titanic.... nem tudom látszik-e az a kis haladás? a tengert varrtam... nagyon-nagyon nehéz...konfetti az egész... 1 óra hímzésből kb. 15 percet töltök öltögetéssel, a maradék 45 perc, fonalcsere, minta satírozgatás, stb..... 2020-at tűztem ki határidőnek!!! :)))) Addigra tuti meglesz! 



Ja, igen... van folyamatban (éppen ma...) egy ajándék az én legeslegeslegjobb barátnőmnek, akinek nemrég volt a szülinapja! Majd átadás után mutatom!!!

9 nap múlva HOLIDAY!!!!!!!! 

Szép nyarat nektek is!!! 
És.... Évi, még egyszer köszönöm az ajándékot!!!! <3

5 megjegyzés:

  1. Évi egy Tündér! Eddig is tudtam, de nemrég meg is tapasztaltam! Használd egészséggel!
    A hímzéseid jó látni, én is lassan haladok mindenemmel, s ha látnád, mennyi el van kezdve!
    Szép lesz Nálatok minden , gyönyörű, friss és üde!

    VálaszTörlés
  2. Klassz ajándékot kaptál !
    Dúrcis zebra nagyon tetszik, annál is inkább mert az én kisebbik lányom is azt hímezi és neki az első x-szemese lesz, ha elkészül :)
    A nagy képeknek meg idő kell, enni nem kér, el van egy sarokban és olyan jó hozzá visszatérni.

    VálaszTörlés
  3. Évi szerintem is tündér :)
    A hímzéseid ígéretesek - a zebra cuki lesz :)

    Nálam is hamarosan festés... pontosabban renoválás - csőtörés volt... :(

    VálaszTörlés
  4. a fonalcseréről én az első haednél szoktam le, mert nem bírtam cérnával :) azóta benne hagyom a tűben a fonalat, és tűstől teszem be a fonal mellé, vagy ha nagyon sok szín van, akkor lehet fonalrendező papírt venni/gyártani (pl http://www.cernalanyok.hu/fonalrendezopapir ezen mégnescsík van, odatapad a tű) vagy a deluxe amit a jézuskától kaptam egyszer, és mindent visz, a pako tűrendezője (http://hamzagobelin.superwebaruhaz.hu/turendezo-paco-tipusu-25-25-tu-elhelyezesere-alkalmas-t340930 ) - nagyságrendekkel gyorsabban lehet így haladni, ha 10nél több szín van, sosem cserélek fonalat

    VálaszTörlés
  5. Az ajándékod csodaszép! A kis zebra is nagyon cuki lesz.
    Ami a Titanicot illeti szerintem hamarabb befogod fejezni!

    VálaszTörlés