Összes oldalmegjelenítés

2016. január 6., szerda

Tervek 2016

Nagyon-nagyon imádom még mindig ezt a mintát, varrogatom, ( ha időm engedi...)  8 db lapon van a minta, a fele kész van- mégpedig a húzósabb fele, a másik négy lapon már ritkább a minta.



******************************************


Többeknél láttam, hogy így év elején megosszák, hogy mik a hímzős terveik az idei évben. 

Lássuk, az én listámat.:) 
Persze, jó lenne ha lendületet kapna  Titanic-képem, de nem fogom erőltetni, ha kedvem lesz varrom, ha nem akkor nem. Valószínűleg most nem ennek van itt az ideje....

Nagyon tetszenek a Riolis városok, ezek közül is a New York lenne a legelső....



A nyomott mintás anyag miatt van ez a nagy rajongás, még nem hímeztem ilyet. 

xxxxxxxxx

Aztán, szeretném kivarrni ajándékba, -  a szuper Dokikámnak - ezt a párizsos képet , mivel szereti a franciákat, beszéli a nyelvet,  dolgozott is kint, a facebook-on a profilképe is az Eiffel-torony... :) Szóval, neki szánnám ezt: 


xxxxxx

Van még egy monokróm kép tervben, elég nagy, most nem találom  a mintát, de nagyon cuki, egy tündér buborékokat fúj egy gombán ülve :))))


****************************************

A szilveszter jól sikerült, jót mulattunk!!  Ez a csajos csoportkép , háttérben egy troll-lal :)))))) 

Boldog, hímzésben gazdag új évet kívánok Mindenkinek!!!!! 





7 megjegyzés:

  1. Boldog Új Évet Nektek is, Anikó!
    Tetszenek a terveid, a hölgy pedig szépen alakul :)
    Kívánom, hogy legyen időd mindenre! :)

    VálaszTörlés
  2. És köszönöm a dicséretet a SAL-mintára vonatkozóan! Szerintem természetes, hogy változunk, különbözik az ízlésünk. Ez nem baj, sőt! Ettől igazán szép kerek a világ! :)

    VálaszTörlés
  3. Szép minták! :-) Én is azt kívánom, hogy mindre legyen időd, sőt még többre is. :-)

    VálaszTörlés
  4. Nem szoktam eltervezni, amihez kedvem van azt bököm, előbb, utóbb egymásra talál a hangulat és hímzős kedv :)

    VálaszTörlés
  5. Nem szoktam eltervezni, amihez kedvem van azt bököm, előbb, utóbb egymásra talál a hangulat és hímzős kedv :)

    VálaszTörlés
  6. Szépen alakul a himzésed!
    Terveidet sikerüljön valóra váltani!
    Nagy terveim nincsenek... mindig kitolódik... előbb -utóbb, egyik másik összejön...

    VálaszTörlés
  7. Neked is Boldog Új Évet! Jó kis tervek, én is azt kívánom, hogy sikerüljön mindegyiket megvalósítani!

    VálaszTörlés