Összes oldalmegjelenítés

2017. január 2., hétfő

Pofátlan keresztszemezőknek- szeretettel....

Az egyik facebookos csoportban az egyik tag a netről levadászta a tündéres hímzésemet, feltöltötte, és azzal kívánt boldog új évet a tagoknak... ( az ÉN kézimunkámmal... )
Persze dőltek a lájkok, a "jaj-de-ügyes-vagy" " hú-de-szépet-csináltál" stb...
Majd odaírtam, hogy köszi-köszi... ez az enyém...
Akkor mi jött??? ( nem ám, hogy akkor te voltál ügyes..) hanem kérjük a mintát! Többen a poszt alatt, többen privátban..
Nem találtam a gépen, ezért levadásztam ÉN a netről, és leírtam, hogy hol lehet megtalálni... a többit bemásolom ide...



 Komolyan mondom, hogy mástmár elég legyen!!!!! 
Kérek minden pofátlan embert, hogy engem kerüljön el, mert elegem van mostmár!!! NIncs mintám, ( van, de nem adok...)  és jó lenne, ha a csoportokat olyan emberek moderálnák, akik az ilyeneket észreveszik, és szűrik.... 



És akkor én is ezzel a képpel ( ami az enyém, oda rakom fel engedély nélkül ahova akarom..)  kívánok mindenkinek Boldog Új Évet.....





13 megjegyzés:

  1. Hm. Legalább a készítőt megjelölhette volna, hogy az ő képével szeretne ezt-vagy-azt kívánni...Igazad van!
    Nagyon szép ez a kép, rég szeretném kihímezni én is!

    VálaszTörlés
  2. Nah, mondjuk ez gáz.......eleve: nem villogok más munkájával, plusz: elcsórt képpel pláne nem kívánok boldog új évet!

    Boldog új évet kívánok!

    Puszillak :)

    VálaszTörlés
  3. Teljesen jogos a felháborodásod; sajnos,szinte minden csoportban elharapózott ez a fajta magatartás. Pedig ott ül ő is a gép előtt,keresgethetne nyugodtan. Én már kezdek leszokni róla,hogy feltegyem a munkáimat,mert rögtön tele lesz a postafiók...
    Ettől függetlenül legyen nagyon boldog és termékeny éved!

    VálaszTörlés
  4. Jogos a felháborodásod, de tudsz tenni ellene...
    Feliratozni a képet,úgy hogy ne tudja kivágni sem, akkor talán a képlopás megszűnne. Mióta én is megjártam azóta minden képen ott vírít , hogy az enyém. Sajnos másképp viszik, ha akarod ha nem. :-( A kunyerálást én sem szeretem, de általában készletet veszek és azt nem tudom scennelni. A CH.-ra meg lehet regelni és van topic a 20 hsz megszerzésére, aztán mazsolázhat.
    Kívánok neked ennél sokkal jobb új évet : CathlenKata (katamese.hu)

    VálaszTörlés
  5. Pofátlan emberek mindig voltak/vannak/lesznek...
    Manapság már nem bonyolult dolog a neten valamit megtalálni, aki facebookozni tud, szerintem erre is képes. De lehet, hogy erre már sajnálja az időt.
    Anikó! Csak egy javaslat: tegyél a képeidre feliratot vagy vízjelet, talán akkor nem olyan könnyű más tollával ékeskedni. Persze manapság a photoshop világában már az sem igazi, ami igazi...

    VálaszTörlés
  6. Sajnálom, hogy így jártál. :-( Szomorú, hogy ilyet tesz valaki.
    A kéregetést már én is kezdem megelégelni. Eddig mindig mindenkinek szívesen küldtem a mintát, bár eddig azok akik elkérték, még egy ember se hímezte ki amit elkért. :-)

    VálaszTörlés
  7. Boldog Új Évet neked is!
    Ne bosszankodj, ez a Facebook velejárója: nagyon szabados!!!!Tudd, hogy ilyen és "értsd". Magadnak ártasz a bosszankodással.
    Nyugi, puszi.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm Lányok, hogy megerősítettetek abban, hogy valóban nem normális ez a viselkedés, és jogosan akadok ki... !
    Pedig bárki láthatja.. az első hozzászólásomban igyekeztem kedvesen segíteni...
    HOzzáteszem: a kirohanásom után is csak 1 nő írt, hogy köszöni szépen...

    VálaszTörlés
  9. Anikó, megértem, hogy bosszant az eset, én is jártam már így.
    Sőt valamit megosztottam, és egy olyan megjegyzést kaptam, " Na ilyen kell nekem, csinálhatnál ". Előtte meg egy csomó mintát küldtem és azt sem írta, bakk.
    Bár nekem meg van ez a minta, de én is megköszöntem a szépségeket, a segítőkészségedet, ott ahol ez az eset történt Veled.

    VálaszTörlés
  10. Ha rajta a neved, akkor is felhasználhatja, ha nincs letiltva,... Valamit kerestem,és akkor találtam meg többször is fotóimat...A rendszer összeszedi csoportokba a fotókat, ha valaki keres valamit, már rád is találhat...Most ép a Te himzésed tetszett meg neki... ami nem is csoda...
    Más csoportoknál is van kéregetés...de még sokan arra sem hajlandók, hogy megnézzék, hogy a többiek mit írtak, hogy hol a minta...

    Nem rég kaptam egy levelet,egyik régi munkámhoz, kb 4 éve tettem fel a blogba...levél igy szólt...MINTA?????

    és még sorolhatnám...

    Ne mérgelődj....Szépek a munkáid...

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen Éva, Vera!
    MÉg a régi hímzős ismerősöktől is szépen, illedelmesen kérek mintát, nem igy hogy : MInta?
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.... !

    VálaszTörlés
  12. huha...szó nélkül maradtam...sajnos mindig lesz ilyen....
    mostmár mindenkinek elérhető a "netvilág"..a tisztelet-műveltség-erkölcs-kommunikáció háttérbe szorul...
    kitartást...
    üdvözlet A Vajdaságból
    Évi

    VálaszTörlés
  13. Mekkora értelme van a FB- nak:-///
    Szánalmas, megalomán magamutogató brigád. Csodálatos, hogy az ilyen attrocitásoktól én pont megmenekülök mivel egy ilyeg gigaközösségnek kizárt, hogy tagja legyek. A FB öl, butít és nyomorba dönt. Olvastam, hogy bizony leáldozóban van a FB. Egyre többen jönnek rá, hogy a családi és baráti kapcsolatok , programok helyett mivel is töltötte eddig a szabadidejét. Remélem hamarosan eljő az az időszak, hogy az anyuka nem videora veszi és posztolja de azonnal hogy pl: Euridiké hogyan rántja magára a gáztűzhelyt, hanem megelőzi a balesetet.khm.
    Anikó, soha ne várj hálát és köszönetet! Még akkor sem ha te más vagy. Az éket sajnos ilyen.

    VálaszTörlés