Összes oldalmegjelenítés

2017. február 17., péntek

Ollócskáim!

Nagy munkákban vagyok benne, ezért nem tudok mutatni semmit, viszont az ollós vitrinemet igen!!!

Már 18 darab ollóm van!!!!!! És persze még nincs vége...  bár ezek viszonylag olcsó ollók, ezután kinéztem pár drágább darabot, a Casa-n is, illetve nagyon-nagyon-nagyon vágyom rá, hogy legyen egy eredeti Ginger hímzőollóm... :)))) Remélem, teljesül az álmom!!!
 A mostani vitrint sem mutattam még;  kinőtték az előző "házikót" de már ezt az újat is kinövik lassan.. egész pontosan, most lett full teltházas, már egy olló sem fér el benne! Nagyon szeretem őket... :))) És használom is őket, hol ezt-hol azt!  Most az egyik Eiffel-tornyosat nyűstölöm éppen, a jobb alsó sarokban lévő, ezüst színű Premax-ot!



7 megjegyzés:

  1. Éppen ma kérdeztem a facebookon,hogy ugye természetes dolog,hogy kellett nekem egy 6. olló is :) De úgy látom,nagyon le vagyok maradva :)
    Szépséges a gyűjteményed!

    VálaszTörlés
  2. Jé! Nekem csak egy van. Nem ilyen divatos kinézetű de svéd vagy japán acél. Nem tudom, mert ajándékba kaptam. A lényeg, hogy jó. Én nem értem ezt az ollómániát.

    VálaszTörlés
  3. Jó kis gyűjtemény, szépek...... Mit nem értesz kedves Beám...van aki gyüszűt gyűjt, van aki bélyeget van aki szalvétát,...Anikó ollót... Nekem 3 darus van... de nem használom..

    VálaszTörlés
  4. Lassan egy egész szekrényre lesz szükség :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen a kedves szavakat! :))
    Bea, lehet pénzkidobásnak tűnhet, de nekem nem az... Amúgy dekorációnak sem utolsó, ugyanis a nappaliban a falon van ez a szekrényke, az ajtaja átlátszó üveg, igy bárki jön hozzánk, megcsodálhat egy kézimunkaolló-kiállítást!! :)) Lehet belépőt is fogok szedni... :P

    VálaszTörlés
  6. Jól mutatnak ebben a szekrénykében :) mint minden szép tárgy a környezetünkben! az ollókra is jó ránézni, rendezgetni őket, én megértelek a gyűjtő szenvedélyedben.

    VálaszTörlés