Összes oldalmegjelenítés

2017. augusztus 19., szombat

Új RR, póni, tündér- van itt minden :)

Anicámnak vettem ezt az előnyomott keresztszemese készletet, de nem volt még türelme kivarrni, ezért kihímeztem én! Szerintem nagyon aranyos lett! A készletet a Regio játékboltba vettem neki, mindössze 1500 ft volt ( alappal, fonallal, és a formára vágott filc kerettel! A két pillangót én varrtam rá, mert már a sok hánykolódásban kicsit megviselt lett a keret, eltakartam a sérülést :))))



                                            *************************************

Elkezdtem hímezni a monocrom tündérkémet is, nagyon szép csillámos cashel vászonra!! Kicsit túl lenes nekem, és jobban szeretem a pamutos vásznakat, na de ez van, erre fog most már elkészülni, külön a mintához rendeltem a xszemesboltból. Sajnos rossz a minta felbontása, homályos, igy lassabban haladok vele, számolgatnom kell..

Mutatom a mintát, ez lesz ha elkészül:



*************************************

Megosztom veletek azt is, hogy képzeljétek, indítottam egy új RR-t a facebook-on!!! És rögtön betelt, illetve mikor voltak kilépők, akkor rögtön találtam a helyükre új tagokat!
Sajnos, már jó ideje lecsengtek az RR-ek, sok olyan hímző van aki nem tudja, hogy mi az az RR.. Jelentkeztek a csoportba, majd mikor megtudta hogy miről szól, akkor ezért-azért kiszálltak.
Most már összejött a 12 fős csapat, akik benne vannak, azok nagyon lelkesek! 
Elvileg fűszernövényes RR lenne, de lesz pár tag aki mást választ! Úgyhogy igy félig-meddig freestyle rr lesz :) Ami nem baj, természetesen.
Több, régi hímzős ismerős is benne van, de a többség új ember!  Majd folyamatosan beszámolok az alakulásáról, jó? 

Ez a fűszernövényes ( bocsi, csak beleírtam a fotóba az 1-est, meg a nyilat hogy merre halad majd a hímzés :) ez a kész hímzés amúgy MesJudité, ha nála jártam, mindig megcsodáltam, remélem, az enyém is ilyen szép lesz...) 






7 megjegyzés:

  1. Húú, ez az RR egy nagy klasszikus. Még az nlcaferól, amikor anno ott volt nagy társaság. Hány helyen láttam a képét! Nagyon-nagyon szép lesz, remélem lelkes és megbízható társaság jött össze az RR-hez! Én csak háromban vettem részt, mind visszaért hozzám, mind keretezve a falon, de többe nem szálok be, marad a SAL:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is visszakaptam mindet, és csak jó tapasztalatom van. Egyik rr-nél eltűnt a postán a hímzésem... a lányok újra meghímezték nekem... :) Bizom benne, hogy nem lesz gond! Rámtört a nosztalgia, kiírtam egy hímzős csopiba hogy de jó lenne RR-ezni, és már jöttek is a lányok, hogy gyerünk, csináljuk.... vannak kezdők, akiknek el kellett magyarázni mi ez, de hát mi is voltunk kezdők.. milyen rossz lett volna, ha azért nem vesznek be, mert még nem rr-eztünk.. nem?? :)))

      Törlés
  2. Pónika olyan kis cuki, kell egyszer, egyszer hasonló ki varromány. Hasonló tündérest csináltál már ugye? RR mit is mondhatnék..... sosem voltam még hasonlóban de, most én is jelentkeztem és várom nagyon:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lesz!!! örülök, hogy velünk hímzel!!! :)

      Törlés
  3. Aranyos lett a póni, olyan édes kislányos :)
    A tündéred biztos szuper lesz!
    Az RR-re nem vállalkoznék, de kíváncsian várom a beszámolóidat, és szurkolok, hogy mindenki lelkesedése kitartson! :)

    VálaszTörlés