Összes oldalmegjelenítés

2019. február 23., szombat

Farsangi jelmez!!

Anica idén Amerikai Szabadságszobornak öltözött a farsangon! Nagy sikere volt :)
A jelmezt én készítettem, a fejdíszt dekorgumiból, a fáklyát hungarocell kúpból, karikákból, melyeket lefestettem, összeragasztottam. A láng volt a legnagyobb kihívás, de tök véletlenül belebotlottam a Müllerben ebbe a merev alufóliába , melynek egyik oldala pont sárga, másik piros, és ha meghajtja az ember, mereven megáll! A ruhához méterárúba vettem 2 méter szövetet. A kezébe a könyv..... nos, igen :DDDD Bogyó és babóca ... :D melyet maradék anyaggal bevontam. :))))  Szerintem jól sikerült!


**********************************

Húgom 23. szülinapjára készült ez a kép, volt egy nyuszija, de sajnos elpusztult, nagyon szerette, tényleg olyan volt neki , mint másnak a kutya vagy cica... örült neki! 

  
                                      *****************************************

Továbbra is a Teréz krt. 6 szám alatti Varrógépcentruma dolgozom, nagyon jól érzem magam, egyre jobban belaktam, most érkezett 3 újabb kötőfonal állványunk,  goblenekből lesz többféle hamarosan, de szabás-varráshoz is minden kellék van ( múltkor pl. sárga és fehér színű kopi-papírt kerestek egy csoportban a facebookon és írták többen, hogy szinte sehol nem kapni :) hát nálunk van az is ! :D 

De ha esetleg szeretnétek ÉLŐBEN megnézni, hogy milyen elképesztő ez a több mint 2 millió ft-os Pfaff varrógép , akkor is gyertek el, mert ez is van készleten ! :D 



6 megjegyzés:

  1. Gratulálok, nagyon ötletes a jelmez... gondolom nyert is vele... mert anno díjazták a legjobb ötleteket...természetesen anyuka járatos az ilyen és mindenféle kézimunka ötletekben..Egyre szebb ez a lányka is.... Milyen jó helyen dolgozol....
    A nyuszis kép is aranyos lett!Jó pinést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Vera!!!

      régen volt jelmezverseny, de én nem bánom, hogy már nincs... Nem jó ha csalódnak gyerekek, és szomorúak, hisz mindenki nagy lendülettel készül, és mindenki szuper !
      Jó hétvégét neked is, köszönöm hogy írtál!

      Törlés
  2. Nagyon jól sikerült a jelmez!
    Köszi, a varrógépet kihagyom. Ez nagyon drága holmi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Bea!
      A varrógép természetesen nem a bestseller- termékünk, de attól igazán profi egy szakbolt, ha a legolcsóbbtól a csúcskategóriáig minden elérhető!

      Törlés
  3. A jelmez szuper jó lett! Nagyon jó ötlet és nagyon ügyes anyuka vagy, hogy ilyen profin megoldottad!!! Hatalmas gratula!!! Az a varrógép... majd, ha ötösöm lesz a lottón feltétlenül beszerzek egy ilyet ! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andi!!!!
      ( gépet félretesszük addig Neked :))))

      Törlés