Összes oldalmegjelenítés

2012. január 3., kedd

Új év - új tervek!!!

Még karácsonykor kezdtem bele egy nagy projektbe!
Ezt a Titanic képet szeretném kivarrni, lehetőleg április 15.-ig ( ha-ha-ha) Próbálkozni még lehet...... :)))))
Szóval idén ápr. 15.-én lesz 100 éve hogy elsüllyedt a Titanic, és kitaláltam hogy addigra kihímzem ezt a képet.
Erről a mintáról annyit, hogy ez nem a Titanic.... Egyrészt a képen lévő alakok is elárulják, mert kb. '30-'40-es évek ruháiba vannak, másrészt maga a minta sem hírdeti, hogy ez a Titanic, hanem Nosztalgikus Óceánjáró a címe....
Ha Titanic lenne a neve, akkor nagyon-nagyon sok pénzt kéne fizetni jogdíj címszóval...... Azt senki nem tilthatta meg a tervezőnek - Kevin Walsh-nak- hogy egy , a Titanic-cal tökéletesen megegyező hajót ábrázoljon a mintája.  Ügyes.....
Én most itt tartok, pár napra félre raktam, mert most RR-t varrok, illetve ajándékot készítettem Borsment- Orsinak. De hamarosan újra ennek feszülök neki. Drukkoljatok, hogy minél előbb sikerüljön kivarrnom....

Kitaláltam, hogy minden fázisfotónál fogok mutatni 1-2 Titaniccal kapcsolatos fotót. Talán lesz olyan, amivel még  nem találkoztatok a neten.



Az első fotó, amit én a legjobban szeretek...... A Titanic mentésére siető Carpatia készítette ezt a képet a vízen hánykolódó egyik csónakról, és benne ülő túlélőkről.


Beszállás a másodosztályra......... 

9 megjegyzés:

  1. Ezzel elleszel egy darabig, de nagyon szép lesz kihímezve és drukkolok, hogy áprilisra készen legyen. Nekem is újra elő kellene vennem a Nimuét, karácsony óta nem hímeztem bele egy öltést sem. :-) Kíváncsian várom majd a fázisfotókat és a Titanic-képeket.

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert, szurkolok Neked, hoghy elkészülj a magad által kitűzött határidőre! Jó nagy munka lesz... de tényleg nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  3. Amindenit! Hát ez nem kis munka, minden elismerésem már a vállalkozásért is. :) Remélem időben megleszel vele. :) Sok sikert!

    VálaszTörlés
  4. Köszi, lányok!!! Ekkora munkám még nem volt, a legnagyobb is ennek kb. a fele... Ez 30720 öltés. A magazinban (mert ez egy angol lapból való) szóval ott írták, hogy 6 hét alatt készült el. Gondolom, napi 8-10-12 óra varrás mellett....

    Adri, a Nimue-d alakulását szemmel követem, nagyon szép lesz az is!

    VálaszTörlés
  5. Hát hajrá!!Jó munkát,kitartást!Magamból kiindulva én nem lennék kész ennyi idő alatt,de a te munkatempód nem ismerem:-)Szívesen néztem a fotókat,köszönöm:-)

    VálaszTörlés
  6. Én is nagyon szurkolok neked! Érdekesek a régi fotók is, várom már a következő fázisképeket ;-)

    VálaszTörlés
  7. Szia! Továbbra is ámulok és tényleg nekiláttam, hogy tanuljak. Kezembe került a "Modern keresztöltés" (Fabbri kiadó), teljesen kezdőknek is jó, egyszerű, fényképes stb magazin. Csakhogy hiányzik a 2. és 3. lecke. A többi megvan. Nem tudsz esetleg segíteni a hiányzó két lecke megszerzésében? Mivel nem vagyok jártas a hímzésben, ezek a neked talán dedós képek bizony jól jönnek:) Szóval esetleg szkennelve vagy posán fénymásolva és én küldöm a költségeket, szóval ilyesmire gondoltam. Akár igen, akár nem, köszi, hogy olvasod. :)

    VálaszTörlés
  8. Szia Nóra!!!
    nekem nincsenek meg ezek az újságok, hallottam már róla természetesen, de nincs egy sem meg belőle!
    Ha küldesz egy e-mail-t, akkor küldök át olyan linket, amiből szerintem nagyon jól meg lehet tanulni a hímzést!

    VálaszTörlés
  9. Köszi, Anik! Ez a címem: furtonfurt@gmail.com
    Megnézek mindent, amit küldesz. Mivel nekem van itthon három lap-top -függő gyerekem - egy további Németországban tanul- egy ötödik kicsi meg még n
    em számítógépezik hála Istennek, nem mindig akkor ülök le a géphez, amikor én úgy képzelem....:) De várom nagyon, meg bármi tanácsot, ötletet, tapasztalatot. Meg bátorítást, hogy majdcsak menni fog.:D

    VálaszTörlés