Összes oldalmegjelenítés

2012. február 15., szerda

RR-ek!

Mutatom a két RR-t, amit varrtam!
Jobban mondva, a bonsai-ost én csináltam, a másik kendőn a nyuszit a húgom, Jenni. A csacsit már mutattam nemrég! Szóval most ezt a két kendő indul el Nyírbátorba, Nettyhez!!!




Megmutatom milyen gyönyörű virágot kaptam Valentin napra...

Ami még ide való, mármint a hímzős blogba, az az, hogy most két napot nem varrtam, mert annyira fájt a szemem, hogy ihajjjj....
Hiába nem varrok éjt-nappallá téve, mégis úgy éreztem, hogy az utóbbi időben megerőltettem... Mostmár jobb, nem fáj, nem ég...  Remélem, így is marad...

5 megjegyzés:

  1. Szépeket alkottál! A szemedre vigyázz! Elég jó a fény, aminél dolgozol?

    VálaszTörlés
  2. Hát, egy állólámpa fénye alatt hímzek, nem figyeltem még meg annyira, hogy milyen, jó-e vagy sem...
    Milyen lámpa jó hímzéshez??

    VálaszTörlés
  3. szépek lettek alig várom hogy hozzám érjenek :)

    szemedre vigyázz! Nálunk díszkivilágítás van ha hímezek... ég a nappaliban az 5 ágú csillár, az állólámpa teteje és az olvasórész ráirányítva a műre :)

    VálaszTörlés
  4. Díjat kaptál kukk be hozzám :)

    VálaszTörlés