Összes oldalmegjelenítés

2012. február 16., csütörtök

Díjat kaptam én is!


Én is megkaptam  ezt a díjat, rögtön két helyről!!! Boldogság vár!!! -Zsuzsától és Kateee-tól!!!
Köszönöm hogy gondoltatok Rám!

Írnom kell 7 dolgot magamról:
1; 2008 03.15.-én este megbeszéltük a párommal, hogy gyereket szeretnénk... NAPRA PONTOSAN 9 HÓNAPPAL KÉSŐBB, 12.15.-ÉN SZÜLETETT ANI...!!!!!!!!
2; Gabimacit 3 hónapos koromba kaptam. Most is velem/velünk van... Egyszer már elveszett egy múzeumba, végül indulás előtt, mikor bementem a büfébe, ott láttam meg őt.... Ki volt rakva egy polcra ,pont szembe, és el nem tudom mondani mit éreztem ,mikor megpillantottam..... 10 éves voltam akkor.
 Ő az:
3; Üknagymamám menyasszonyi fátylát is örzőm az esküvői fotójukkal együtt van bekeretezve. 100 éves....:
4; Lakberendezést is tanultam, sajnos az élet közbeszólt és nem tudtam befejezni...
5;Akkor még egy fotó: Az első randinkon gyűjtöttünk falevelet a férjemmel, a Normafánál. Az évben ,karácsonykor bekeretezve várta a fa alatt, most is a nappaliban lóg:
6;  5-en vagyunk tesók, ebből 4-en sötét szeműek, csak Tibi öcsém kék szemű...:))) ( a postás is az volt....:))))))
7; Amerika - fan vagyok, minden mennyiségben!!!!


Díj- továbbadásban nem vagyok túl jó, mert mire hozzámérnek, addigra már mindenki megkapta....
Két  embert szeretnék kiemelni, akiknek a jószívűségét nem felejtem el... (nem azt jelenti hogy más nem volt hozzám  jó és kedves...)
Az egyik Orsi , aki töretlenül blogol, akkor is  ha nincs olyan sok olvasója: Borsmenta- Orsi

A másik Papp Kriszti (krisz85), mert ő is meglepett engem nemrég egy ajándékkal, pedig nem is kértem!!! ( igyekszem minél előbb meghálálni...) 

Köszönöm!!!

4 megjegyzés:

  1. Minden dolog érdekes volt rólad, de különösen a maci tetszik :-D!

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó olvasni ezeket a "titkokat". Érdekes, hogy ki mit oszt meg. Az üknagyid fátylánál eltátottam a szám, a macinál egy kis melegség kúszott át az éteren, a faleveles képecskénél meg csak egy amerikai stílusú 'awww' jutott eszembe. :D Nem csak a Titanic miatt érdemes bekukkantani hozzád. ;)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! :) Megérdemelted, és értem én ezt az Amerika-fan-ságot, a szabadság szele mindenkit hívogat. :)))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok a dícséreteket!!!
    Annyi biztos átjött a kis "titkaim" által, hogy mennyire ragaszkodó típus vagyok... Emberekhez, tárgyakhoz, emlékekhez...

    VálaszTörlés