Összes oldalmegjelenítés

2012. február 3., péntek

Életjel

Jó rég nem mutiztam. Mit csinálok mostanában???

Beszálltam egy SAL-ba, amiből kivarrtam a januárt.
Varrtam a magazinba is, ezt még nem tudom megmutatni.
Margó bonsai-os rr-jével küzdök most, nagyon-nagyon mini, nem haladok vele gyorsan...De ez nem szemrehányás, mert szeretem a minit, és nagyon szép lesz, csakhát lassan halad.
Csináltam egy szívecskét is, ez sem publikus még, majd ha megkapta Netty.:))))
Haladtam a Titaniccal is, de nem annyit amit fotózni kéne.

Ma vettem egy Cross Stitcher magazint, és képzeljétek, Gorjuss minta van benne.
Nem pont ez, de nagyon cuki, zöld ruhában csücsül egy szárítókötelen a cicájával:))))

Én végülis emiatt vettem meg, meg azért mert nagyon szép kis kit-et adnak mellé, koalamacisat!
Meg vannak benne valentin napos dolgok is....

Legközelebb már Tit-anik -ot szeretnék mutatni!!!! ;)


10 megjegyzés:

  1. de jól haladsz... engem még mindig a magazinosok kötnek le :D

    VálaszTörlés
  2. Én nem vállaltam olyan sokat...:))))

    VálaszTörlés
  3. Sok mindent készítettél! Kár, hogy nem minden látható :)
    Az én januárom meg csak félkész... :(

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  5. Szépek!
    A Titanic csúcs és gratula a nagy munkához.
    A gyöngyös sál tényleg jópofa.

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  7. Na, úgy néz ki túlvagyok az első blogos zaklatáson....
    Ez Sweetmelody hagyott először egy tök kedves kommentet, és invitált, hogy nézzem meg az ő blogját... őszinte leszek , csakrákattintottam, felvettem olvasásra, gondoltam, majd visszatérek rá, ha lesz időm...
    Majd jött ez a másik üzi, egy képpel....
    Szexi lány, piros hálóingbe...
    Megnéztem a blogját...hát.... félpucér nénik-bácsik.... nem tetszik....
    Valami itt nem tuti....

    VálaszTörlés
  8. Palkó, Bea-köszi a dícséreteket!!!!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jól néz ki a SAL hónapod! Szép lesz! Kíváncsi vagyok rá, milyen élőben!

    VálaszTörlés