Összes oldalmegjelenítés

2013. március 26., kedd

Hóesésben....

Nemes Nagy Ágnes: Hóesésben


Szakad a hó nagy csomókban,
veréb mászkál lent a hóban.
Veréb! Elment az eszed?
A hóesés betemet.
Nem is ugrálsz, araszolsz,
hóesésben vacakolsz.
Fölfújtad a tolladat,
ázott pamutgombolyag.
Mi kell neked? Fatető!
Fatető!
Deszka madáretető.

 *********




*************************************
Ezt a szép verset a kislányomtól tanultam. Mikor először elmondta, már akkor nagyon 
megtetszett. Csakúgy, mint ez a minta, ami nagyon passzol a pöttyös - "hópelyhes"- anyagra. 
A hímzés közbe jutott eszembe a vers, viszont akárhányszor erre
a képre nézek , a mondóka ugrik be . Egyik életre hívja a másikat, 
számomra már összefonódik a kettő....

24 megjegyzés:

  1. Nagyon illik a képhez a versike :) A pöttyös anyag pedig fenomenális!!!
    Nagyon klassz lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon-nagyon ... Annyira szuper, a színek a madarak a p˜öttyös anyag. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Jajj, de szép lett!!
    Most egy kicsit sajog a szívem, mert nálam is tervben volt ez a minta ugyanígy pöttyös vászonra, csak nem fért bele a meglévő ovális keretbe, így félretettem. Majd egyszer..
    A vers az én gyerekeimnél nagy kedvenc volt, még mindig tudom fejből, olyan sokszor mondogattuk:) Jó, hogy emlékeztettél rá

    VálaszTörlés
  4. Szuper találkozások... vers, minta, anyag, hímzés, képkeret, kiegészítők ♥!
    (és aktuális:()

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! A vers, az anyag, a hímzés, a gombok, a keretezés remek összhangban vannak :-)

    VálaszTörlés
  6. It looks so very lovely!
    Greetings
    Nurdan

    VálaszTörlés
  7. Nagyon édes-szépséges lett! És mennyire illik az időjáráshoz... :(

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép, nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  9. Lányos babás:))
    Ez ötlött azonnal az eszembe mikor a képre néztem, nem mellékesen nagyon aktuális.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép!!!!
    Kedvet kapok én is a téli képekhez, pedig inkább a tavaszt várom...

    VálaszTörlés
  11. Mennyire jó hozzá ez a pöttyös vászon, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  12. Hát ez valami FANTASZTIKUSAN JÓL SIKERÜLT!!! Gratula! Gyönyörűen összeraktad!!!
    Látom, osztatlan sikert arat :)))

    VálaszTörlés
  13. Ez nagyon-nagyon szép lett! illik a vers, a pöttyös anyag, és a madárkák nagyon aranyosak rajta! :-)

    VálaszTörlés
  14. Tegnap egész nap ez a vers jár a fejemben, de csak az első versszakára emlékeztem, és amikor próbáltam előszedni, nem találtam sehol, kösz emiatt is:))). A kép pedig nagyon szép lett, a madárkák telitalálat rajta!

    VálaszTörlés
  15. Ez a kép tündéri és igazi találat, ami a vásznat illeti!

    VálaszTörlés
  16. É-Koreáról a könyv nagyon jó volt, valóban segített a mai helyzetet világosan látni. Ha elolvastad beszélhetnénk róla, kíváncsi vagyok a véleményedre.

    VálaszTörlés
  17. Szép lett a hímzésed, nagyon jól megy a pöttyös vászonhoz. :-)

    VálaszTörlés
  18. Nem is lehet mást mondani hogy nagyon édes..................Először azt gondoltam a pöttyöket is te hímezted...........Elfogadnám....

    VálaszTörlés

  19. nagyon szép lett és látom, sikerült fa gombocskákat is találni:D

    VálaszTörlés
  20. Csúcs ötlet ehhez a pettyes vászonhoz. Nagyon tetszik az egész!

    VálaszTörlés
  21. Pont a napokban próbáltam felidézni ezt a versikét, de nem jutott eszembe a vége! Most már tudom!:o) Köszi!
    Tényleg szuper ez az anyag ehhez a mintához és a madárkás fagombok is nagyon tetszenek, ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  22. Csudaédeset készítettél :) :)
    Ezt a rövid versikét, középső fiam mondogatta, s nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  23. Nagyon szép lett! Passzol az anyaghoz a minta! (ilyen anyagot nekem is be kell szereznem :))

    VálaszTörlés
  24. Nagyon jó ötlet a pöttyös anyagot "hóesés mintának" használni. Nekem eszembe sem jutott eddig! Tetszik nagyon a kép!

    VálaszTörlés