Összes oldalmegjelenítés

2013. december 29., vasárnap

Barátnős RR- Ősz!

3 hetes szabadságomat töltöm éppen, így végre van időm hímezni is!!!
Tündi RR-kendőjét varrtam ki most, az őszt csináltam  én!
Szerintem nagyon szép lett, biztos gyönyörű lesz, ha teljesen elkészül.



                                                 ************************************

Még januárban kezdtem el a Lizzie Kate naptárat, egész jól haladtam vele, júniusig sikerült tartani a havi egy kép kivarrását, majd sajnos elmaradt, leginkább a melónak köszönhetően...
Az utolsó mutatás óta csak a júliust varrtam rá, és még két keretet.  (A kereteket akkor csináltam, mikor vidékre utaztunk, és kocsiba tudtam varrni, mert nem kell hozzá minta :)) )

Ha nem a Titanic-os készletemet fogom bökni, akkor ezt akarom csinálni. Ilyen most:


8 megjegyzés:

  1. Szívemet megdobogtatja a négy évszak!!!Első nagy munkám volt... tele sok gyötrelemmel, hibával,sokat bőgtem is miatta, volt egy idő mikor sarokba repült és várakozott...De a lányok nem hagytak és addig addig beszéltek és mondták hogy és mit varrjak, míg azért elkészült! Gratulálok!és köszönöm hogy megmutattad.Bizonyára Neked nem okozott semmi gondot a hímzése!!!!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a minta! Csoda-csoda-csodaszép!!! Nagyon gyors vagy!
    LK - már régóta sorakozik nálam is... 2014-ben megint nem valószínű... de majd egyszer biztos!
    Nagyon szép a Tiéd! :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, Ancsa, gyönyörű szép lett, köszönöm szépen!!! :)
    Nagyon szép, és, hogy Te milyen gyors vagy! :)
    Köszönöm még egyszer!!!

    VálaszTörlés
  4. Klassz a négy évszakos hímzés! Már csak két évszak és elkészül a barátnős RR.
    Jó is az mikor pár napot csak a hobbinkra tudunk áldozni :) sok hasonlót!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép az őszi részlet, nekem is tetszik.
    A hónapos naptárral én is elmaradtam, jó lenne befejezni nekem is :)
    Jó pihenést és nagyon boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  6. Holnap már nem jövök, úgyhogy: BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!!!

    VálaszTörlés
  7. Anik nagyon szép lett!
    Nagyon gyors voltál! én még csak a tél felénél járok kb., kata kendőjén.....

    VálaszTörlés