Összes oldalmegjelenítés

2013. december 12., csütörtök

PIF ajándékokat készítettem!!!



PIF- játékot hirdettem pár hónapja, és most küldtem meg az ajándékot a három jelentkezőmnek!
Évi (Lappapilon ), Ildi ( Krealady ) és Anett jelentkeztek, nagyon köszönöm  még egyszer, Lányok!!!

Természetesen, a keresztszemes hímzés nem maradhatott ki a csomagból, és mivel már régóta ki akartam varrni Palkó 4 évszakos biscornuit, így most jó alkalom adódott rá, hiszen  - követve a tavalyi hagyományt - ugyanolyan csomagot készítettem mindenkinek, csak színűkben tértek el egymástól.





Filcből készült, gyöngyözött,  csengős díszecskéket  varrtam még, ilyenek lettek:


Természetesen, egy kis apróság ( illatos DMC fonal) és csoki is került a csomagba :))) Egy kupacban az ajándékok, csomagolás előtt: 
 


 Remélem, sikerült örömet szereznem....

                                                    ***********************************


Amúgy tudom, hogy nagyon eltűntem, de már írtam, hogy dolgozom szeptember óta, kevés időm van kézimunkázni, sajnos...

Most kariajándékokat készítek éppen, utána RR-t fogok varrni, és talán utána jöhet a Titanic... 




7 megjegyzés:

  1. Napok óta azon gondolkozom, hogy tuti mégsem az én mintámat hímzed, mert egyik sincs akkora, hogy ilyen sokáig tartson.... no persze ha rögtön háromba is beleböksz...! :)))
    Csodaszép ajándékokat készítettél! Köszönöm, hogy az én mintámat választottad az ajándékokhoz! :)
    Jó karácsonyi készülődést kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Évi szerbiában él, majdnem két hétbe tellett a postának elvinni a cuccot... jellemző... gyalog előbb elvittem volna, mint ők repülővel...:)))),
      Én köszönöm a mintákat, nagyon jó volt varrni....
      Neked is kellemese készülődést!!!

      Törlés
  2. élőben mégszebbek! :-D
    pazar ajándék!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép kis csomagokat készítettél. Illatos fonal? Nem is hallottam még ilyet!

    VálaszTörlés
  4. Négy évszakos tűpárnáid nagyon szépek lettek! Tudod milyen hímezni... Talán Ildikó megint kitalál nekünk valami hasonlót.... Én nem jelentkeztem,(igaz nem is volt felhívás) de valami hívott, hogy ki kell hímezni...
    A filcből készített díszek jó nagy durranás.... nekem nagyon tetszik...és még gyönggyel is himezve...Bizonyára örültek az ajándékoknak!
    Jó hallani már Rólad! Jó készülődést!!!!

    VálaszTörlés
  5. Hűha, micsoda PIF ajándékok! Ahhoz képest, hogy kevesebb az időd hímezni/kézimunkázni, azért csodaklassz dolgok kerülnek ki a kezeid közül!

    VálaszTörlés
  6. Én köszönöm a lehetőséget,hogy veled játszhattam.Csodálatosak,amiket készítettél. Köszönöm :)

    VálaszTörlés