Összes oldalmegjelenítés

2015. november 1., vasárnap

Babaköszöntő!!!

Ma elkészült a babaköszöntő!
Az a lány kérte, akinek a felhős ajtódíszeket is csináltam, kimondottan ugyan olyat kért, annyi különbséggel, hogy a kislány neve - Anna- legyen rajta. ( az eddigi "isten hozott" meg "home" helyett!)
Sokat gondolkodtam, hogy hogyan oldjam meg a nevet, végül azt találtam ki, hogy meghímzem filcre és rávarrom egy "Isten hozott" feliratos fa táblácskára. Így mivel merev, van tartása,de mégis filcből van, és illik az egészhez!
Ami még változott, hogy eddig mindig világoskékkel varrtam a felhőt, most pink ! Szerintem cuki lett!!! :))))



12 megjegyzés:

  1. Liebe Anik,
    deine Wolke ist sehr schön geworden, so richtig niedlich. Die bunten Regentropfen und das süße Namensschild machen es wunderbar freundlich.
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
  2. Szuper! Annyira édes ez a motívum! Babaköszöntőnek is tökéletes!
    Erről jut eszembe: szívhez sablont a net--en találtam, csak írd be, feldob mindenféle alakút, válogathatsz kedvedre :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a sok hozzászólást, örülök, hogy sikere van! :) Remélem, a babás családnak is tetszeni fog, ott a messzi Angiában! Amúgy pont illik is nekik, mert ott mindig esik az eső,:)))

    VálaszTörlés
  4. Bájos megoldás,szép kivitelezés!

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon cuki, tuti sikert aratsz vele!

    VálaszTörlés