Összes oldalmegjelenítés

2015. október 29., csütörtök

Pitbull

Talán még sosem csapongtam ennyit, mióta hímzek....
Titanic- if only- kutyás dobozok- babaköszöntő ajándék- tesónak pitbull- csillámos dekorgumis vackok.... mindent egyszerre csinálok!!! :))))

Szóval a jótékonysági dobozok és a babaköszöntő közé beékeltem ezt a roppant kedves, bizalomkeltő, agressziót még nyomokban sem tartalmazó pitbullocskát...:)))) Öcsém a nagy pitbull-fan, és már régóta rágta a fülem, hogy hímezzek neki egyet!



                                                **********************************

Ma betévedtem Kőbányán egy hobbi boltba... Vettem csillámos dekorgumikat, és egy nagyon szép mintás filc anyagot!
Még nem igazán tudom mi lesz a sorsuk, de annyira haza akartak jönni velem, nem volt szívem otthagyni őket... :)))



5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a kutyus! Tényleg nem ijesztő :)
    Múlt szombaton én is így jártam... többek között csillámdekorgumival is gazdagodtam... többek között... :)))
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Mindegy, otthon van ééés majd egyszer szuper dolog lesz belőle!
    A kutyi cuki!

    VálaszTörlés
  3. A kutyusnak biztos örülni fog a gazdája! Én vizslát keresek már egy ideje, de szép zsemle magyar vizslát sehol sem találok.
    Szuper zsákmány, kíváncsi vagyok, mik lesznek belőle! Igen! Bajos, ha az ember betéved egy ilyen kincses boltba! Igazi ötlet-roham, igaz?! :)

    VálaszTörlés
  4. Kíváncsi vagyok, hogy mit készítetsz majd ezekből a kincsekből. Szerintem jó lett a kutyus is!

    VálaszTörlés