Összes oldalmegjelenítés

2016. április 25., hétfő

Kétszer csengetett a postás.....

.... mert ma végre megjött mindkét rendelésem!!! Gyönyörű kincsek!!!!!!!

Rendeltem mintás filceket, ( pöttyösek, szívecskések, és virágosak )  meg pillangós fa gombokat, hogy még szebb és különlegesebb családi kötelékeket tudjak készíteni!!!

( ma érdekességből kiszámoltam, hogy mennyit kellett volna ezekért a mintás filcekért fizetnem ha itthonról rendelem... 12336 ft-ot + postaköltség! Én viszont -forintra átszámolva- 5100 ft-ért megvettem postával együtt!!!!! ..... hm... én tudom hogy  a kereskedőnek is kell a haszon.. na de ennyi???? )

Szombatra kell is csinálnom egyet, és -szerencsére- szabad kezet kaptam, szóval.... :))))




9 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Az AliExpressz-ről! beírtam angolul hogy filcek ,és van fent egy csomó!!! ingyen volt a posta!

      Törlés
  2. Azért az Aliexpress-es rendeléseknél a következőket érdemes szem előtt kell tartani nehogy meglepetés érjen -
    1. vám és ÁFA mentesen max. 22 EUR értékehatárig (rendelésenként) lehet csak rendelni (ebbe beleértendő a postaköltség is ha van)
    2. 22-150 EUR között csak ÁFA-t kell fizetni, vámot nem. Az ÁFA-t a vámhatóság kiszabja, ilyenkor személyesen kell bemenni (szólnak hova) és kézpénzben fizetni, a csomagot csak ezután adják oda
    3. 150 EUR felett pedig vám-, és ÁFA is kiszabásra kerül, szintén személyesen kell befizetni
    A fenti szabályok egyébként élnek USA-ból, vagy egyéb nem EU-s országból történő rendelésnél is.
    Anik, ezért került ennyibe Neked, mert nem kellett utána pl. ÁFA-t vagy vámot fizetned. Ha ezeket hozzáveszed a különbség már nem is olyan nagy... A posta meg nem volt ingyen, csak bele volt építve a termék árába, mert így gondolom egyszerűbb az eladónak adminisztrálni.
    Egyébként az Aliexpress-en a Home&Garden/Arts, Crafts, Sewing kategória alatt vannak a varrós kellékek, de van külön x-szemes kategória is (Cross stitch)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, az én rendelésem nem volt 22 euro sem.. tehát vámmentes
    Nem követttem el semmiféle hibát vagy bűnt, hogy onnan rendeltem! Ez a vám-áfa téma felhozása akkor lenne indokolt, ha tovább értékesíteném a cuccot, magyarán itthon eladnám! De én saját részemre vettem!!!! Úgy ahogy más kreatív lányok is szoktak küldföldről ( kínából is...) rendelgetni!
    Na, mindegy, azért ettől függetlenül örülök, hogy több mint 7000 ft- a zsebemben maradt... pl. veszek belőle valami hímzőscuccot.. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem azért hoztam fel mert feltételezem h bárki adót csal. Azt meg pláne nem értem miért gondolod hogy azt gondolom hogy hibáztál valahol... Csak azért tartottam érdemesnek megjegyezni, hogy ha valaki esetleg nekiáll rendelni és sokat rendel egyszerre, ne érje váratlan meglepetés. Nem kell rögtön mindent magadra venni, nem is Neked válaszban írtam hanem általában. Mindegy, mindenki azt csinál amit akar.

      Törlés