Összes oldalmegjelenítés

2016. április 20., szerda

Tralala!

Elkészült a "bugyuta" Tralala-hímzésem !! :)))
Nagyon tetszenek ezek a minták, mégis... ez csak a harmadik vagy negyedik Tralala-m... nem is értem, miért...
Persze, mikor kell halloween-es mintát varrni???? Tavasszal :)))))
Halloween-kor meg majd valami húsvétit varrok majd... :)

Egyelőre elrakom így, talán majd valami doboztető vagy pinkeep lesz belőle egyszer...

Barbaral és Venus fonalakkal varrtam.

Jaj!!!! most vettem észre a fotó alapján, hogy a pókot nem varrtam meg teljesen!!! A makk melletti fekete kis kör egy pók teste, ami lóg lefele a seprűről....:)))) még jó hogy kiszúrtam!!! na, holnap javítom!!!


6 megjegyzés:

  1. Bugyuta, de jópofa :-) milyen jó lesz hallowenkor, mintha találtad volna :-))) én is szeretem a Tralala mintákat, a Floralie sorozatot tervezgetem már régóta.

    VálaszTörlés
  2. De hát ha éppen most jött az ötlet, hogy ezt kell kivarrni :)

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon szeretem a Tralala-mintákat, de talán ugyanennyit hímeztem belőlük, mint Te... :)
    Szép színeket válogattál, jó hangulatú kép lett!
    Mindig azt kell hímezni, amihez kedved van :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is kedvencem, de hasonlóan nálam sincs sok készen. Tetszik, mit is írhatnék mást.

    VálaszTörlés
  5. Eine wunderschöne Stickerei. Genau mein Fall, ich mag deinen Geschmack immer sehr.
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
  6. Haha! Tényleg bugyuta. De imádjuk! Jók a színei!

    VálaszTörlés