Összes oldalmegjelenítés

2017. április 11., kedd

BOLDOGSÁG!!! és nem csak a megkerült hímzés miatt!!!!

Boldogság-cunami a mai napom..... !
Először is: előkerült a hímzésem....!!!!! Köszönöm mindenkinek a kedves hozzászólásokat, ha valakik, akkor ti át tudjátok érezni, hogy milyen komoly gond volt el nekem... Elhagyni egy majdnem kész Riolis-készletet... ááááááááááááááááá
Végül a munkába találta meg a kollégám, egy olyan helyen, ahova még csak nem is rémlik hogy tehettem.... De hát , ha ott volt, akkor biztos valahogy odakerült... A lényeg hogy megvan!
Annyira kerestem... szombaton elindultam egy felkutatásra, elmentem az edzőterembe ahova járok, utána be a melóhelyre. Akkor szintén nem találtuk, pedig ketten kerestük!!!
Végső elkeseredésemben bementem a DM-be, mert vásároltam ott aznap reggel, mikor eltűnt.
Képzeljétek, olyan kedves volt az üzletvezető, hogy nem intézte el annyival, hogy nem találtak semmit, hanem megkérdezte mikor vásároltam, és kamerán visszakereste és együtt néztük vissza az előző napi vásárlásomat.. Amin egyértelműen látszódott, hogy ott nem hagytam el...
Vannak még ilyen emberek, és helyek... :))
De ma már végre megvan!!! és ha megvan, gyorsan mutatom is hogy milyen fázisba járok, hát, igazán kár lett volna elhagyni.... (kicsit rosszak a színek-fények..)



A másik öröm, ami ma ért, hogy hozott a postás egy csomagot.... egy gyönyörű kis csomit, Jucustól.. benne kincsekkel!!!!! Nagyon szépen köszönöm!!!!!


És a mai harmadik öröm...... 33 évesen megkaptam életem első biciklijét....!!!!! Egy ilyen meseszép kis városi bicajt!!! Zöld-rózsaszín, fehér nyereggel, sárga kosárral.... 
  






11 megjegyzés:

  1. Minden jó, ha a vége jó! :) Én is veled örülök! :)))

    VálaszTörlés
  2. DEJÓ!!!Már vártam a jó hírt...

    VálaszTörlés
  3. Ez a bejegyzés tényleg egy boldogságcunami!!!!!
    Meglett! A kép pedig nagyon szép.
    A bicaj nagyon jól néz ki, avval járni meg igen egészséges!

    VálaszTörlés
  4. De jó, hogy megtalálódott a képed ! A bicaj szupi !
    Használ erőben, egészségben sokáig !

    VálaszTörlés
  5. Végül jól alakult minden,kár lett volna a képért.Az ajándék szuper!A bicaj nagyon csajos,nekem róla a hippi korszak jutott eszembe olyan bohókàs és vidám ezzel a kosárral:-). Használd örömmel!

    VálaszTörlés
  6. Öröm jó hírekre ébredni :) Az anyag és a fonalak is csodásak, bicaj szuper jó! (rám férne egy csere, hasonló szépségre) Leges, legjobb hír pedig, meglett a hímzésed!!! További jó öltögetést!

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy meglett a hímzésed!

    VálaszTörlés
  8. Nahát, igazán örülök, hogy ezt olvasom! :o)
    Tényleg egy igazi csemege-csomagot kaptál, hímezz rá szépeket, de muti ám!
    A bicó, wow! Én is szeretnék egyet már évek óta...majd egyszer! Balesetmentes közlekedést!
    És kellemes Húsvétot!

    VálaszTörlés
  9. De jó, hogy meglett a készleted. Egyszer már majdnem sikerült nekem is elhagynom egy RR-t, miután visszatért hozzám. Nekem csak félig volt szerencsém. Valaki félrerakta mert odatelefonáltam, egy kollégája kidobta mire odaértem a boltba a sok "felesleges" fonal el is tűnt, csak az anyag lett meg... Azóta csak nagy körültekintéssel sétáltatom a hímzést. Inkább otthon szoktam eltüntetni őket. :)

    VálaszTörlés
  10. Sok öröm a legjobb öröm :)
    Szuper a bicajod, használd egészséggel!

    VálaszTörlés