Összes oldalmegjelenítés

2017. május 16., kedd

Kézimunka kiállítás Campona 2017.

Ma megnéztem a Camponás Kézimunka kiállítást!  Összevont kiállítás volt, mindenféle technikát vártak, így volt a hímzések mellett horgolás, pixel, szobrok, festmény, gyöngy, stb...

Láttam sok szépet, ( keresztszemes hímzés sajnos nagyon kevés volt..) készítettem fotókat, felrakom, ha valakit érdekel de nem tud elmenni, akkor tessék, itt a virtuális kiállítás :))))






Gyöngyhímzés! 







Tű goblen

Álomszép tű goblen








Gyöngy hímzés! 















.... és a végére hagytam az én kedvencemet....:)) a szomszédasszonyom -és edzőtársam- pixel képe a gyerekeiről: 

Ferdinánd és Lili pixelképe

                                            ****************************************

Találkozóztunk megint a lányokkal!!! Ezekkel a szépségekkel jöttem haza! 


Ezt a kulcstartót pedig én vittem a vendéglátónknak, Diának: 



**********************************

És a mai nap egyik fő attrakciója............

TADAAAAAAAM: 

A kiállítás alatt -20%-os akció van, és így megkaptam a páromtól a harmadik Riolis készletemet !!! 
Így Agra és New York mellett itt fog lógni a falon a Paris is....

( ja a New york keretezése pénteken lesz kész, majd mutatom)) 
Szép hetet Mindenkinek!!! 







11 megjegyzés:

  1. Wonderful works ♥♥♥

    Greetings

    Nurdan

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Anikó a tárlatnézést! Én sajnos nem tudok olyan messze elmenni. :-( Nagyon szépeket fotóztál.
    Gratulálok a szép új készletedhez és jó munkát!
    Kata
    /http://katamese.hu

    VálaszTörlés
  3. Aranyos vagy, hogy gondoltál ránk Köszönöm én is...
    A szép készlethez gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Én is szeretném megköszönni,hogy gondoltál ránk,akik messze lakunk,vidéken és nem láthatjuk a kiáálítást.Nagyon kedves vagy hogy megosztottad velünk a képeket.Tudtam róla, hogy most van a kiállítás és már vártam, hogy valaki beszámoljon róla.Köszönöm szépen!!! Kellemes öltögetést!

    VálaszTörlés
  5. Mint vidéki, szintén köszönöm a képeket, nagyon örülök a megosztásnak! Talán egyszer eljutok egy kiállításra én is.
    Készleted pedig csoda szép, méltó társa lesz a már meglevőknek!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, hogy bemutattad ezt a sok szép munkát. Ámulatos némelyik! Öröm volt nézni.
    A vásárolt készlet gyönyörű,sok örömet a készítéséhez!

    VálaszTörlés
  7. Hú, nagyon jó képeket készítettél , öröm volt újra nézni őket, és felfedezni, melyik mellett mentem el, hogy észre sem vettem :-(
    Szívből gratulálok mindenkinek , aki kiállított, hisz szép, igényes nívós kép volt mind . A tehenes elől alig bírtam eljönni, olyan lenyűgöző látvány ! A szomszéd asszonyodnak is gratulálok ! Nem csak szépek a gyerekei, de nagyon klassz lett a kép is róluk :-)
    Köszi a képeket !!!!

    VálaszTörlés
  8. Én bizti nem tudok elmenni a kiállításra, így nagyon köszi a képeket!
    Most akkor az a bizonyos nagy nyári keresztszemes kiállítás nem lesz? Vagy máshol?
    A Párizshoz jó munkát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lesz nyári, meg másmilyen sem... ez volt a nagy, összevont kiállítás! Viszont lehet hogy lesz megint szigetszentmiklóson! Az nagyon szép volt, oda neveznék ha lenne!!!

      Törlés
    2. Pedig idén eldöntöttem, nem vágyakozom tovább, megyek! :) Szigetszentmiklós? Ugye jelzed - akár itt -, ha megtudsz valamit!? Köszi előre is!

      Törlés
    3. Persze, majd megírom, ha lesz!

      Törlés