Összes oldalmegjelenítés

2017. április 7., péntek

Egy hímző rémálma...

Ilyen még sosem történt velem....
Nem találom a Riolis New Yorkos hímzésem....!!!!
Tegnap elvittem magammal reggel a melóba, de ott már nem találtam... !!!!!!!!!!!
Reggel elmentem meló előtt tornázni.. Jaj, bárcsak ott lenne... Vagy a melóba valahol....
úgy saccolom, vagy 8000 öltés már benne van.... (  a készlet 25ezer ft volt) Hány óra varrás....
Ráadásul a zacsiban van a legelső, kedvenc, imádott hímző rámám is... !!!!! meg egy dmc olló...
Valaki csípjen meg, hogy felébredjek...!!! MEG KELL LENNIE!!!!!

Ma elmegyek az edzőterembe is, és ha ott nincs, bemegyek a melóba is!!!  Muszáj előkerülnie!



8 megjegyzés:

  1. Ne izgulj, biztos meglesz! Kicsi a valószínűsége, hogy pont egy másik x-szemes fan bukkan rá... vagy ha igen, ő pontosan fogja tudni, mekkora érték, és ő sem viszi el :)
    Keresd meg gyorsan, örülj neki, és legyen szép hétvégéd!
    (azért tudathatnád, ha megkerül... :))

    VálaszTörlés
  2. Meglett? Szorítok! Engem is kiverne a víz!...

    VálaszTörlés
  3. Van jó híred a készletről? Nagyon szorítok!

    VálaszTörlés
  4. Remélem már meglett...ha mégse.. nyugi és vedd sorjába az egész napod minden pillanatát..és akkor beugrik, hova tetted le utoljára...én is szorítok...

    VálaszTörlés
  5. Óoooh! Nem csodálnám ha lenyúlták!
    Borzalmas veszteség!!!

    VálaszTörlés
  6. Júj, remélem, csak időlegesen tünt el a himzésed !

    VálaszTörlés
  7. Remélem, időközben meglett a hímzésed! Nagyon-nagyon drukkolok!!!

    VálaszTörlés