Összes oldalmegjelenítés

2017. május 23., kedd

Keretezett képeim- elkészült a Riolis:New York !!!

Ma elhoztam a keretezőtől a beadott 3 képet!

A fő attrakció persze a New York! Az készült el nemrég! Nézzétek milyen gyönyörű lett!!! Csak én látom úgy, mintha világítana a kép???



Annyira jól el lett találva hozzá a keret!!!! Szinte egy az egyben az előnyomott anyag színeit viszi tovább! Nekem nagyon tetszik!!! 


Így mutat párjával, az Agrával együtt!! :) Az Agra meleg színei, és a New York modern, fémes, hideg árnyalatai.... 


....... de ugyebár nekem még nagyon  hiányzik mellé egy harmadik... :) Valami igazi lágy, nőies, finom, romantikus minta a sorozatból...:) Nem volt kérdés hogy a Párizs lesz az...  ( ezt már mutattam az előző posztban, de mutatom itt is, ő lesz a következő !!! 



***********************

Mutatom a két másik képet is amit most adtam be keretezésre! Az egyik a több éve kivarrt Lizzie Kate naptár, a másik a SODA Ice cream ladies!!! 

Ezeknek a kerete is nagyon tetszik, a Lizzie Katehez szinte bármi ment volna, mert nagyon tarka a kép, és gyerekszobába lesz, de valamiért...))))) a zöld keretet választottuk Mónikával:)) ( na vajon miért???) 



A Fagyi-csajokkal gondba voltunk, mert akármilyen keretet tettünk köré, mind túl komoly volt hozzá!!! De ez a hullám-mintás olyan mint a fagyizóba a fagyik teteje  :))) Szerintem ezzel nagyon kis vidám és modern lett a kép!  A picit pasztelles paszi azért lett, mert ezt a nagyszobába vagy hálóba szeretném tenni, Így muszáj volt egy kicsit elnyomni a harsány színeket! Különben leugrana a falról  :) Nekem tökéletes! 



14 megjegyzés:

  1. Baromi jó mindegyik. Nekem legjobban a fagyis csajok jönnek be, pedig szeretem ezt a Riolis sorozatot is. Érdekes, hogy a két képnek más-más keretet választottál. Igazán egyedi!
    Lizzie Kate is csúcsszuper, annyira jók a színei!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eszembe se jutott ugyanolyan keretet választani :) mivel mindnek más a színvilága, nem illene mindhez ugyanaz szerintem! :) .... Köszönöm szépen!!

      Törlés
  2. Nekem is a fagyis, csajos tetszik legjobban, viszont bármelyiket szívesen kihímezném :) (nem akartam azt írni, hogy elfogadnám!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!! Igen, a fagyis egy igazán különleges hímzés... :))

      Törlés
  3. Mindegyik csúcs szuper lett!Tökéletes választás!A fagyis kép kerete nagyon klassz!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek lettek! Hol keretezel? Pár héten belül nekem is kereteztetnem kellene... Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Szia! A Ráday utcában van a keretezőnk, Mónikának hívják!!! Egy tündér! Én sokat beszélgettem már vele, ő nem adja ki a kezéből a hímzést hogy más csinálja, annyira fontos neki hogy egyenesek legyenek a vászon szálai, hogy tökéleteset adjon ki a keze közül... ha gyűrötten viszem oda az sem baj, ő kivasalja kasírozás előtt...! A Titanicos képem a sok fél-kereszt miatt nagyon ferde lett, de olyan szépen kihúzta azt is!!! Sokan dicsérnek sok keretezőt, de nála TÉNYLEG nincs jobb!!! ( voltam már 3 másik helyen is...) Vision képkeret stúdió, Ráday 56. szám! 11-kor nyit ki hétköznap, csak utána szabad menni!

      Törlés
    3. Köszi! :) Valakitől azt hallottam egy-két éve, hogy bezárt, de akkor megyek oda (megint). :)

      Törlés