Összes oldalmegjelenítés

2012. december 2., vasárnap

Kunhímzés 2.

Pár hónapja írtam itt a blogomban, hogy szeretném majd kipróbálni a kunhímzést, mert nagyon tetszik. Mivel meg akartam mutatni, hogy miről is beszélek, a googliba kerestem egy képet, és beillesztettem a bejegyzésbe, forrás megjelölés nélkül.

Pádár Ágnes jelezte nekem - amit ezúton is nagyon köszönök- hogy  a fotót ő készítette, a hímzés pedig Oláhné Lipták Erzsébet munkája , a róla elnevezett, karcagi kiállításon lett kiállítva .
Ágnestől megtudtam, hogy Oláhné Lipták Erzsébet "  a 80-90-es években volt tervezője a Karcagi Háziipari Szövetkezetnek. Több tervező közt az ő rajzai alapján hímeztek  akkoriban Karcagon."

Nem volt szándékomban más tollával ékeskedni, nem is gondolom, hogy bárki azt hitte hogy az én munkám van a fotón, ennek ellenére belátom, hibáztam! Legközelebb odafigyelek, hogy ha más fotóját közzé teszem, akkor a forrást is megjelöljem.
Kedves, Ágnes, még egyszer köszönöm, hogy szólt, és elnézést a figyelmetlenségemért!
Tehát, akkor a fotó, melyet N. Pádár Ágnes készített Oláhné Lipták Erzsébet gyönyörű kunhímzéséről!!!

Oláhné Lipták Erzsébet munkája fotó: Pádár Ágnes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése