Összes oldalmegjelenítés

2011. december 11., vasárnap

Megint nyertem!!!!!!!!!!!!

Pár nap alatt 3-szorra is nyertem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ezúttal Saci játékán lettem az egyik szerencsés kihúzott!!!!!! Valami szép, gyöngyös dolgot fogok kapni, ha minden igaz!!!!! Köszönöm szépen!!!!!!!!!!!

Ha már bejegyzést írtam, akkor mutatok egy pár képet. Ma kivittük a Mikulásgyárba azokat a  felesleges cuccokat amit összeszedtem itthon. 3 szatyor ruha, 2 szatyor játék, 3 zsír-új táska, 1 bob-szánkó, 1 babakocsi, és 1 szatyor tartós élelmiszer került a Mikigyárba, és általuk rászoruló emberekhez.
( a 3 zsír-új táska-val elárultam magam.... hát, igen... táska-mániás vagyok és vannak olyan tatyóim, amiket sosem hordtam, de vannak... Mert kellenek!!!!!!! :)))) amúgy van még több is itthon....:)))))

Itt épp Anikám cipel egy szatyor plüsst:
 Integetett nekünk a télapó....
 ...majd ki is jött, és szaloncukrot is adott. (Anim szégyenlősködött egy kicsit... Hát, persze! nem minden nap találkozik az ember a télapóval..:))))

8 megjegyzés:

  1. most már elmondhatjuk, hogy kakit ettél kiskorodban :DDD

    a holmijaidnak pedig biztosan jó helye lesz ahova kerül :)

    VálaszTörlés
  2. :)))))) Kakit ettem?? Kakiba léptem, nem??? Én úgy ismerem a mondást...:)

    VálaszTörlés
  3. én így is úgy is ismerem... de a lényeg ugyanaz... kakis lettél :D

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a jövendőbeli nyereményedhez,én még sose nyertem semmit:-S
    A kislányod édi,hát persze,hogy tartott a télapótól,szerintem ennyi idős korában mindenki:-)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem ez már bunda! Tuti lefizetted Furtuna asszonyságot :))) Gratulálok! Olyan jó olvasni, hogy örülsz!! :)

    VálaszTörlés
  6. Helyes a lánykád nagyon. :) Én is mindig féltem a télapótól. Elvettem gyorsan a szaloncukrot, vagy akármit, aztán uzsgyi. :D
    Egyébként bocsánat, hogy így hívatlanul/ismeretlenül bekontárkodtam. Bernadettől találtam ide, és ha már bekukkoltam, nyomot hagytam. :D
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  7. Szia Mirci!!!

    Köszönöm a kedves kommentet, aranyos vagy!!!

    VálaszTörlés