Összes oldalmegjelenítés

2011. december 22., csütörtök

Az én kutyám! - Boldog Karácsonyt!



Az én kutyám


A villamosra várok, szakadó esőben;
Nincs egy alkalmas hely, ahol elrejtőzzem.
Esernyőt nem hordok, az soha nincs nálam;
Jobb híján fejemre tekerem vékony  kis sálam.

Kihalt az utca, ilyenkor nincs utas,
Fázósan toporgok a vékony kendőm alatt.
És akkor  a fa tövében egy kutyust veszek észre:
„Szegény, pici, beteg jószág- hogy kerültél ide??”

A kiskutya felnéz,; szeme szorongó és bús,
Biztosan azt gondolja: „Most te is belémrúgsz…!? „
Simogató kezem lassan megnyugtatja,
Elmúlik félelme, fejét odatartja:

„Simogass, csak simogass- ez nagyon jól esik,
Azt mondják, ilyen jók az igazi gazdik.
Az enyém sajnos elzavart, még enni sem adott,
Pedig nőnöm kéne még, hisz olyan pici  vagyok!”

Ölbe veszem a kiskutyát, magamhoz ölelem,
Sáros bundájától csupa kosz a kezem.
De nem számít, s hogy ő meg ne betegedjen,
Vékony sálam leveszem, azzal betekerem.

Már nem vacog a kiskutya, boldog hogy itt vagyok.
Ám hirtelen azt veszem észre, hogy itt a villamos….
„Hát… veled így, kedves komám, nem szállhatok fel….
De nem baj! Majd most gyalog megyünk!!!
Az én kutyám leszel….”

8 megjegyzés:

  1. Békés, boldog, áldott Karácsonyt kívánok én is Nektek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog karácsonyt! Köszönöm szépen a történetet, szívmelengető volt!

    VálaszTörlés
  3. Newsee, ezt a verset anyu írta, és én még a suliba el is szavaltam egy versenyen, második lettem vele :))))) Neked is és MINDENKINEK Boldog Karácsonyt!!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük a verset anyudnak és neked is, hogy megosztottad velünk is.
    Áldott ünnepet kívánok Neked és családod minden tagjának.

    VálaszTörlés
  5. Áldott, Békés Karácsonyt kívánok Neked és Családodnak :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Lányok, aranyosak vagytok ! Nektek is nagyon Kellemes Ünnepeket!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Békés, boldog karácsonyi ünnepeket! :-)

    VálaszTörlés