Összes oldalmegjelenítés

2011. december 2., péntek

Öröm/ vagy inkább Őrület?????

Épp akartam írni, hogy: JUhhéééé, van gépem, és tök jó, amikor megint elkezdett szórakozni, magyarul nem tudtam gépelni....Utánna ujraindítottuk, megint jó volt, a fényképezőt is elfogadta. Most jó, de meddig....???
Ma Sanyi elvitte a gépet, ott persze ment rendesen, azt mondták, csak valami  egyszerű baja van.... Haza is adták.
DE!!! (itt kezdődnek a bajok....) De ha szórakozik hogy megy-nem megy-megy-nem megy, akkor alaplaphibás...... Szóval, alaplaphibás......Nemrég vettük...:(((((
(ha felmerül a gyanú, hogy alaplaphibás, akkor miért küldték haza????? )
Szerencsére garanciális, de biztos odalesz vagy hetekig... Nekem a mai fél nap is olyan rossz volt nélküle.:))) Reggel, mikor még alszik a gyerek, leülök elé egy tejeskávéval, és nézelődöm....
Ráadásul a 4 tesómmal is itt tudjuk napi szinten tartani a kapcsolatot... Na, mindegy, nem siránkozom.
Inkább elmondom, hogy ma vettem pár dolgot az Évá-ba, pl. csipkét a dobozra, amit csinálni fogok. Meg gyöngyöt, cérnát, ilyeneket...


És megmutatom, hogy mit kap Fairy, az 50-dik követőm!!!
Ezt a két hűtőmágnest! Remélem, örülni fog neki...

Varrtam két RR-t is!


Most a tesómnak és a barátnőmnek hímzek karira!!
Meg készülök a kislányom 3. szülinapjára!!!!!!! Lesznek hidegtálak, lufik, torta.... már nagyon várom:)))))

És szeretnék mutatni még valamit!!!!
Ezeket a szépségeket tavaly karácsonyra kaptam Margótól, de bár akkor már megvolt a blogom, de nem igazán voltam aktív, nem raktam fel megmutatni. De most  megmutatom, most is használom őket!!! A dobozba tartom a szalagjaimat, a tűtartó is tele van, a fonalszortírozót még nem használtam funkciójának megfelelően, de ami késik.....



3 megjegyzés:

  1. De jó ezeket használni:)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépeket és jókat kaptál Margótól!
    És te is nagyon szépeket, aranyosakat alkottál!

    Most vagyok folyamatban a Te angyalkáddal! :)

    VálaszTörlés