Összes oldalmegjelenítés

2011. december 22., csütörtök

Ajándékot kaptam!!!

Megosztom veletek, milyen öröm ért a minap!!!
Írtam itt a blogomban, hogy nemsokára lesz varrógépem (már van).
Van egy kedves blog-ismerősöm, Borsmenta, aki írt nekem egy levelet, hogy ha elfogadom, akkor ő nagyon szívesen nekem adja a régi Burda újságait.
Pár napja jött a postás, és ezt a hatalmas pakkot kaptam!!!! Egy rakás burda magazin (darabja 700 FT) mellett jópár anyagot, textilt is küldött! Mikor írtam hogy szeretném kifizetni, legalább  a postát ( 1900FT!!) nem hagyta....

Szóval, vannak ilyen önzetlen emberek is!!!
Nagyon köszönöm és természetesen nem hagyom "megtorlás" :) nélkül ezt az akciót, már készül a hálaajándék ! Ezt muszáj lesz elfogadnod...
Még egyszer köszönöm, Orsi!!!!!!!!!



5 megjegyzés:

  1. Hát akkor most már nincs kibúvás a varrás alól! :P
    Várjuk az alkotásokat! :)

    VálaszTörlés
  2. Igazán nincs mit :) Használd egészséggel! Boldog, békés ünnepeket :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ilyenről olvasni, hallani, örülni az örömnek! Hasonló ünnep- és hétköznapokat kívánok nektek és a magam családjának is.

    VálaszTörlés
  4. Ez szuper! Örülök, hogy itthon is ilyen kedves emberek vannak. Mostmár minden készen áll az alkotásokhoz! Sok örömöt bennünk! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Lányok a kedves hozzászólásotokat!!!

    VálaszTörlés