Összes oldalmegjelenítés

2011. december 10., szombat

Dobozka

Ma végre teljesen elkészült a dobozka!
Egy sima, natúr fa dobozt csinosítottam ki!
Először lecsiszoltam, utánna gyöngyházfényű, barack színű akrillal lefestettem. Hímeztem rá egy kicsit hagyományos-népies mintát ( panamára, 1szállal, öltésenként) .
Utánna kibéleltem.
Végül barna csipkét ragasztottam köré.
Nekem tetszik a végeredmény, mert egy népies jellegű doboz lett, de a színei miatt mégis modern.
És hogy kié lesz???? Kapásból 3 embernek adnám szívem szerint, úgyhogy csinálok még kettőt :)) Nem ugyan ilyet, de hasonlók lesznek, csak más színnel, mintával!
(annyi változás történt, hogy ez gazdára talált - nővérem anyósa fogja kapni!!! Láttatok már ilyen anyóst?? Nem csak a saját menye szeretni, de még annak rokonai is :)))))

Délután, a talin sorsolás, este jövök a nyertes nevével, és talis képekkel!!!!




13 megjegyzés:

  1. Gyönyörű!!!! nagyon ügyes vagy !!

    VálaszTörlés
  2. Egyszerű, mégis nagyon szép... Ügyes vagy... irigykedem hogy milyen sokan tudtok ilyen szép dobozokat készíteni...
    Délutáni beszámolót várom... Legyen szép napotok!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett!
    És a talis beszámolót én is várom! (egyszer talán én is eljuthatok..)

    VálaszTörlés
  4. Megvagy:-)Élőben is szép a dobozod,és ahogy mondtam harmonikusak a színek,gratulálok!:-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett!!!!!Egy ilyet még én is szívesen elfogadnék. tegnap én is csináltam egy dobozkát a kézimunka szakkörben, életemben először / fent van a blogomon /. Az unokám januártól másik iskolába megy, agy elhatároztam, hogy a Tanító nénik ilyen dobozkát kapnak búcsúzóul. Majd megmutatom, ha készen lesznek.

    VálaszTörlés
  6. Gyonyoru lett.:0
    Remelem en nyerem meg.:)

    VálaszTörlés
  7. Bernadett, ez nem nyeremény, de ha már ennyire szeretnél nyerni tőlem, na jó....... legyen...:))))) Te vagy a kari játékom nyertese!!!!!!!! Gratulálok!!!!

    VálaszTörlés
  8. Lányok, köszi a dicséreteket!
    Emő, örülök, hogy személyesen is megismertelek, és köszi a ragasztó-tippet :))))
    Fáni, mindjárt meglesem a dobozod a blogodban!!!!! Az óvónénik biztos el lesznek ájulva a dobozodtól!!!!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek a színei, visszafogott és mégis elegáns. Ügyes vagy! A nyertesnek pedig gratulálok! :-)

    VálaszTörlés
  10. Szép kis dobozka.
    Örülök, hogy megismerhettelek személyesen is a talin.

    VálaszTörlés
  11. ÉN is örülök, Mannamari, jó volt hogy eljöttetek!!!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon tetszik. MUSZÁJ megtanulnom.Ahogy lesz egy kis időm, nekilátok, mert kedvem az van már most is.

    VálaszTörlés