Összes oldalmegjelenítés

2011. december 10., szombat

Tali és sorsolás

Ma voltam a talin, ahol megejtettem a karácsonyi játékom sorsolását!!!

54 jelentkező közül Bernadett-nek kedvezett a szerencse és Macsi keze :))))
Gratulálok, és kérlek küldd el a címed!  (anik4@freemail.hu)




A tali jó volt, csak megint pici volt a terem....
Találkoztam élőben Judd-dal és Mannamari-val, aminek nagyon örülök, hiszen nagyon messze lakunk egymástól.
Nagyon jót dumáltam Emővel is, kaptam szupi tippeket ahhoz, hogy még szebb dobozokat tudjak készíteni!! Köszönöm!!!!
Moklintól vettem 300Ft (!!!!!)-ért egy nagyon szép mesekönyvet Aninak, a Futrinka-jótékonysági vásár keretén belül. Ezt is köszönöm!!!
Macsi hazafuvarozott engem és Zsó-t, ugyhogy  a kocsiba is traccsoltunk egy picit. (Ezt is köszönöm :))))
Összességében nagyon jól éreztem magam, sok szép hímzést láttam.
És jöjjenek a képek:
























12 megjegyzés:

  1. Nem hiszek a szememnek.:)Koszonom szepen.:)Rogvest irom a cimemet.:)
    Es sajnalom,hogy nem lehettem ujra veletek...
    Es most ott volt Emo es Judd es Mannamari is,akikkel en is nagyon szivesen talalkoztam volna...:)
    Megegyszer koszonom.:)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nyertesnek !!
    Gyönyörűek a hímzések :-)))

    VálaszTörlés
  3. Gratula a nyertesnek! Köszi a képeket a taliról, a csajokkal én is nagyon rég nem találkoztam már!

    VálaszTörlés
  4. Egyszer jó lenne ha mi is találkoznánk, gyertek el legközelebb!!!
    Ányi, te is pesti vagy?
    Ibcsit nem kérdem, ő itt lakik a szomszédban :))))

    VálaszTörlés
  5. gratulálok a nyertesnek,és köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  6. Juj de jó volt a talin!!! Gratulálok én is Bernadett!
    Mindenképpen megőrizzük a társaságot, ha mást nem kéthavonta valahol szervezünk egy találkozót, és tapasztalat cserét ;-)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok én is a nyertesnek.

    Ányi, jövő héten Szombathelyen lesz tali ha minden igaz. Várunk oda szeretettel.

    VálaszTörlés
  8. Jól éreztem magam én is,örülök,hogy megismertelek!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó volt a talin, örülök, hogy eljutottam! Nem mostanában lesz, hogy újra ott lehetek, de azért majd igyekszem!
    Csodaszép lett a dobozkád, hamarosan én is mutatok képeket.
    Puszi

    VálaszTörlés
  10. Köszi Anik a beszámolót és a képeket.

    VálaszTörlés
  11. Megerkeztek.:)Koszonom szepen.:)
    http://petite-armoire.blogspot.com/2011/12/nyeremenyem-anik-tolmy-prize-from.html

    VálaszTörlés
  12. Hű. Szépek ezek a hímzések. Nem is nagyon tudnék választani közülük. Sok van, ami hirtelen megfogott, de leginkább a hollós welcome párna(?). Persze sok másik is, de kb mindet felsorolnám. :)

    VálaszTörlés